Millaisia ovat tuntemanne naiset horoskoopiltaan vesimies?
Kommentit (11)
Sinä ainakin olet yksinkertainen, jos uskot horoskooppeihin. Ajattele nyt: horoskooppien mukaan ihmisen persoonallisuus olisi täysin kiinni siitä missä ja milloin synnyt. Eli kaikki vauvat, jotka syntyvät samassa sairaalassa yhtäaikaa, ovat täysin samanlaisia, riippumatta heidän perintötekijöistään, tempperamentistaan ja kasvatuksestaan. Vain ääliö uskoo horoskooppeihin.
Päinvastoin vihaan kaksinaamaisia ihmisiä ja olen hyvin herkkä ja surullinen kun sellaiseen törmään. Jos ihminen on epävakaa persoona vaikka lapsuuden traumoista, niin ei se johdu mistään horoskoopista.
Sen pahansuovenpaa ja moraalittomampaa merkkiä ei ole
olen vesimies-nainen, ja olen tuollainen kuin tuossa yhdessä viestissä sanotaan: itsenäinen ja kylmän oloinen -ei silti kylmä. Ja järkevänäkin moni pitää, mutta en tiedä miksi :D
Synkeä huumorintaju ja vähän poikkeava tapa ajatella lisäksi. Aiheuttaa sen, että joidenkin kanssa ei kemiat pelaa...en siis ole mikään "kaikkien kaveri", vaikka ihan sosiaalinen tyyppi olenkin.
sinunkin kuvailemasi ihminen. Itsenäinen, kylmän oloinen mutta en todellakaan kylmä, ja äärimmäisen järkevä!!
Itse uskon luonnehoroskooppeihin, mutta niihin lehtien viikko- yms horoskooppeihin en usko.
Täällä yksi ihan samanlainen vesimiesnainen. :)
Miten paljon meitä jo on!! Täytyy varmaan kohta perustaa joku klubi :D
Ysi
kaksnaamanen juoruämmä joka nauttii toisten epäonnesta ja mehevistä juoruista. turhamainen,pröytäilevä ja kaikissa asioissa parempi ihminen ja äitien äiti. pahansuopa ja riidanhaluinen.
melkein kaikki noista sopii minuun, olen vesimies, riidanhaluinen en kyllä ole