Olen oinas, millainen luulet minun olevan? :)
Kommentit (22)
Tämä kattaa kaikki oinaan luonteenpiirteen.
T. töissä liian monta oinasta
Voit olla ihan millainen hyvänsä, koska tähdet eivät määrää temperamenttiasi ja kasvatustasi... Tyhmä se, joka uskoo horoskooppeihin!
Voit olla ihan millainen hyvänsä, koska tähdet eivät määrää temperamenttiasi ja kasvatustasi... Tyhmä se, joka uskoo horoskooppeihin!
Minä itse -tyyppi, olet aina oikeassa, toisessa on usein syy, ei sinussa, ahkera, äkkipikainen..
Olen oinas ja minä olen tämmöinen, oletko sinäkin?
oinaat jotka itse tunnen eivät ole koskaan väärässä... :)
oinaat jotka itse tunnen eivät ole koskaan väärässä... :)
Muuta?
mielipiteet jyrääviä, jollain tavalla itsekkäitä.
Kilpailuhenkinen, kova neuvomaan eikä myönnä omia virheitä tai omaa tietämättömyyttään.
15v oinaan kanssa elänyt.
Itsepäinen, päättäväinen, minäminä-tyyppi, räiskyvä, toiset jyräävä.
nimim. toinen oinas.
En osaa olla sanomatta jos olen eri mieltä ja usein huomaamattani sanon sen niin jyrkästi että muut säikähtävät.
Joko harvinaisen fiksu elukka tai syntynyt joskus kevättalvella?
Eipä tosta muuten voi mtn päätellä.
ovat hankalimpia ihmisiä mitä tiedän. Itsensä jalustalle nostavia jotka eivät osaa katsoa peiliin. Surullista että siskonikin lukeutuu heihin.
Ja koska olen itse oinas, tässä muutama hyvä puoli merkissäni:
innostuva, luonnollinen johtaja (joskus ihan tarpeellisessakin paikassa ja muiden valitsemana), sinnikäs ja sitkeä, "tulinen" ja temperamenttinen mutta lojaali läheisilleen.
En osaa olla sanomatta jos olen eri mieltä ja usein huomaamattani sanon sen niin jyrkästi että muut säikähtävät.
mikä parasta, jankutat asiasta vain omasta perspektiivistäsi. Ja pisteenä iin päälle,vaikka olisit väärässä, ethän sinä sitä missään vaiheessa -edes jälkikäteen- myönnä... :)
Olet varmaankin aika yksinkertainen yksilö kun kyselet mitä ihmiset ovat mieltä sinusta horoskooppimerkkisi perusteella.
En kuitenkaan ajattele olevani hankala ihminen. Jos näin olisi niin ei kai minulla olisi ystäviäkään?
Meillä muuten kotonan kaksi oinasta, minä ja mieheni.
Nuo negatiiviset piirteet ovat tuttuja, mutta laitetaas vähän lisää positiivisiakin:
-Innostunut ja samalla toisia innostava
-erittäin lojaali ystävä ja perheenjäsen. Ei puhu paskaa selän takana, vaan puolustaa "omiaan" AINA.
-idealisti
-energinen
-aikaansaava
-oinaan seurassa riittää actionia
-aloitteellinen¨
-sosiaalinen
-positiivinen
-intohimoinen
-hyvä johtaja
-kekseliäs
-rehellinen
-
joka uskoo johonkin horoskooppeihin!
luulee väärin olevansa aina oikeassa, allekirjoittaneen kammoama horoskooppimerkki
-Innostunut ja samalla toisia innostava
Lähinnä arvostelullaan lyttää kaikkien ideat :/
-erittäin lojaali ystävä ja perheenjäsen. Ei puhu paskaa selän takana, vaan puolustaa "omiaan" AINA.
Osittain totta. Mutta esim. erotilanteessa paskaa tulis niskaan niin ettei nenää näkyis.
-idealisti
Joo, ei ymmärrä rajoitteitaan.
-energinen
Ehkä joskus 2-kymppisenä...
-aikaansaava
Eipä kotona ainakaan.
-oinaan seurassa riittää actionia
Ehhehh.
-aloitteellinen¨
Varmaan jos haluaa sänkyyn, siis jonkun muun kuin vaimon.
-sosiaalinen
Tahtoa on, taitoja vähemmän.
-positiivinen
Tavallaan...
-intohimoinen
Sama kuin sosiaalisuudessa: tahtoa on muttei osaamista :(
-hyvä johtaja
Tarttis kysyä alaisilta, epäilen.
-kekseliäs
Pikemmin urautunut
-rehellinen
Jepjep, omasta mielestään ehkä. Ns. "oma totuus".
Tähän vielä päälle hallitsevana luonteenpiirteenä mustasukkaisuus, niin onpahan paketti. Kukas ottais riesoikseen?