Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tuotteessa on hintalappu 36 euroa

Vierailija
14.09.2012 |

mutta kassalla on otettu hinta 40 euroa. Ja kun soitat, saat selitykseksi että oikea hinta on 40 euroa ja erä on vanhaa lähetystä ja että ovat nostaneet tuotteiden hintoja jne.



Kassalla ei tietenkään tätä kerrottu, vaan otettiin 40 euroa, jonka huomasin vasta matkalla kotiin.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä hintalapussa pitää olla oikea hinta mutta vaikea siitä enää tuossa tilanteessa on valittaa.



En ehkä jaksaisi neljän euron takia tuon enempää asiaa miettiä.

Vierailija
2/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asiakkaan pitäisi saada tuote 36 eurolla. Kaupan pitäs hyvittää se 4 €.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse vaatisin myymään sillä hinnalla, mikä on hintalapussa. Kaupan oma vika, kun ei ole laittanut uusia hintalappuja.

Vierailija
4/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuluttajan on voitava luottaa hintamerkintöihin, joten olet oikeutettu hyvitykseen. Uhkaa kuluttaja-asiamiehellä, jos eivät muuten taivu. Ohessa linkki kuluttajaoikeuden linjauksiin, jonka loppupuolella on kohta liikkeen hintamerkinnät: http://www.kuluttajavirasto.fi/File/7ee328a1-4fef-4abb-9894-89b6d507539…

Vierailija
5/5 |
14.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hinnan pitää olla se, mikä on lapussa.