Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ei hyvää päivää!(varausvahvistus suomenkielinen)

Vierailija
13.09.2012 |

Mulla on varausvahvistus hotels.com :sta mutta se on suomenkielinen. Miten ihmeessä ne sielä hotellissa osaa sitä nyt lukea?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

siinä on kuitenkin sun nimi tai joku koodi, jolla ne yhdistää sut oikeaan huoneeseen :D

Vierailija
2/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta matkakuume vaivaa. Sain sen kuitenkin tulostettua englanniksi, kun menin englanninkieliselle sivustolle (onneksi tunnukset toimi sielläkin).

T:Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voitit juuri vuoden seikkailijamatkailijan palkinnon.

Vierailija
4/4 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti hotellissa varaus löytyy nimen perusteella eikä ole ollut mitään ongelmaa siitä, että vanhvistus on suomenkielinen. Mutta juuri kesällä minulle kävi Isossa-Britanniassa niin, että jostain syystä varaustani ei löytynytkään hotellin järjestelmästä.

Onneksi hotellissa oli tilaa, ja vastaanottovirkailija näki kyllä vahvistuksestani, että olin maksanut kahdesta yöstä (se oli vahvistuksessa myös englanniksi). Mutta sain selitellä tosi pitkään ennen kuin virkailija uskoi, että olin maksanut myös aamiaisen etukäteen. Siitä nimittäin luki vahvistuksessa vain "aamiaispöytä". Lopuksi asiat kyllä järjestyivät, mutta päätin kyllä, että tämän jälkeen vaihdan aina Hotels.comissa kielen englanniksi ennen kuin teen ainoatakaan varausta.