Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Nelikymppinen opiskelijabileissä

Vierailija
13.09.2012 |

Onko linjoilla nuoria tai muistatteko miten suhtauduitte asiaan parikymppisenä opiskelijana?

Oletetaan, että olet juuri yliopistoon päässyt nuori fuksi. Miten suhtautuisit nelikymppiseen naiseen, joka aloittaa samaan aikaan opinnot? Onko hänellä samanlainen "oikeus" bailata opiskelijabileissä haalarit päällä, lämmintä kaljaa pullosta kitaten ja sekoilla nuorten miesten kanssa tanssilattialla? Miten suhtautuisit? Olisiko tämä sinusta noloa vai osoitus paremminkin siitä, että ko henkilö ei kangistu ikänsä asettamiin käyttäytymisnormeihin?

En kysy itseni puolesta vaan ystäväni. Hän kun pohtii tässä rajojaan. Itse olen huono arvioimaan, sillä olin itse fuksi noin 15 vuotta sitten. Silloinkin todella hillitty, eli en harrastanut ns. rempseämpää biletystä, jossa olisin varastanut ihmisten huomiota. Olin pikemminkin reunalla ja tarkkailin (ehkä pienellä arvostelulla) huomiohakuisia ihmisiä. Keski-ikäisiin suhtauduin ihan neutraalisti. Olivat minusta ihan ok tyyppejä, mutta heidän kanssaan ei vaan syystä tai toisesta tullut hengattua.

Ja mitä nykyään nuoret miehet tarkoittavan puhuessaan puumasta. Noh, tiedän kyllä termin, mutta käytetäänkö sitä neutraalisti, negatiivisesti vai positiivisesti? Mikä saa parikymppisen nuoren miehen sekoilemaan (ei kuitenkaan lääppimään, tarkoitan tässä nyt ns. sekoilubailausta) nelikymppisen, aika tavallisenoloisen naisen kanssa? Onko se jonkinlaista julmaa vitsailua vai aitoa kiinnostusta? Yleistää on tietysti mahdotonta, mutta mitä sinulle tulisi mieleen?

Ja asiahan ei mulle kuulu. En vaan haluaisi, että kaverini satuttaisi itseluottamuksensa heti alkukättelyssä kun kerran on niin hienon urakan voittanut, että on nelikymppisenä lukenut itsensä pääsykokeista läpi ja ihan peruskoulutaustalla vielä.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välittämättä mitä muut ajattelevat. Ainakaan mitkään nuorten bileet eivät saisi minua jäämään kotiin, olemaan tanssimatta jne. jos niin itse haluaisin.

Jos sanovat puumaksi, so what, olisi se sitten hyvässä tai pahassa sanottu.

Jotenkin ihmettelen, että nelikymppisen tarvitsisi vielä miettiä tuollaisia, jotta viitsiikö vai ei.

Vierailija
2/6 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä aloitin vähän päälle kolmikymppisenä yliopistolla matemaattis-luonnontieteellisen alan opinnot. Pari kertaa alussa osallistuin ainejärjestön illanviettoihin mutta totesin että ei nämä ole mun juttu, ei ole mitään yhteistä niiden parikymppisten jätkien kanssa joita ne muut opiskelijat oli.

En usko että kukaan negatiivisesti suhtautuu nelikymppiseen opiskelijabilettäjään, mutta tosiaan todennäköisesti jää ulkopuolelle vaikka kuinka yrittäisi olla kuten nuoret. Luulisin että tuonikäinen löytää kivampia bilemestoja itselleen ihan paikallisista ravintoloista kuin opiskelijajuhlista. Mutta jos itse viihtyy siellä nuorten seassa niin siitä vaan!

Ja parikymppinen nuori mies voi toki haluta nelikymppistä naista seksuaalisesti ihan aidosti, heillähän usein "ruokahalu" on aika pohjaton noissa asioissa. Ja varsinkin juovuksissa pillu kuin pillu kelpaa useinkin. Ei se ole mitään julmaa vitsailua vaan aitoa seksuaalista halua. Kyllä minä itse välillä käytän noita nuoria poikia nyt kun sinkkuna olen ;-)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä itsekin tuumaan. Yritin kaverille sanoa, että mitä väliä mitä sinusta ajattelevat. Pidä hauskaa! Yhtä hyvin HÄN voisi alkaa katsoa nokkaansa pitkin niitä kakaroita ja miettiä, että mitähän tekin elämästä tiedätte.

Itse olen jo kolmekymppinen äiti, varattukin. Mutta nyt kun sanoit noista pojista, niin mielikuvistus kyllä alkoi laukata ;). Ihan fantasiamielessä vaan, ei kannata tätä dominoa alkaa kaataa yhden palikan vuoksi. Kirjaimellisesti.

Vierailija
4/6 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei pidetä pervona ainakaan pahalla tavalla. nelikymppinen mies ja kakskymppinen nainen = ällöä (muiden silmissä)

Vierailija
5/6 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maalla nimittäin kaikki on nuoria.

Vierailija
6/6 |
14.08.2016 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jotenkin ihmettelen, että nelikymppisen tarvitsisi vielä miettiä tuollaisia, jotta viitsiikö vai ei.