Kävistkö sinäkin aikanaan Arkussa (ravintola Arkadiassa) ja KYnällä (Ky Exitissä)? Ikäsi?
Kommentit (193)
Arkadiassa kyllä. Kaveri kävi vielä ennustajalla, joka ennusti, että kaveri tapaa siellä tulevan miehensä. Ei sitten kyllä tavannut enkä minäkään eli turhaan käytiin :)
Ikä 47v
Täällä +40 ja kävin Kallessa, Kynällä, Arkadiassa ja Sturenkadulla Circus Maximuksessa. Iso Roballa oli joku kiva, pieni tanssimesta, muistaako joku nimen? Oi niitä nuoruuden aikoja....
Nro 56 jatkaa vielä listaansa Old Bakersin Manskulla
Enemmän Bottalla, mutta myös Kynällä ja Arkussa. Ja Tapiolassa, mutta en muista sen paikan nimeä ylhäällä korkean talon ylimmässä kerroksessa.
Nyt 44v.
Nyt alkaa muistua mieleen, Arkussa, Kynällä, Ba:lla, Alibissa ainakin ja Roballe oli ihan vip-kortit! Oli niitä muitakin paikkoja, mutten enää muista. Voi niitä aikoja, mutta en todellakaan enää kaipaa sitä touhua. Olen nyt 39 v. ja luuhasimme kavereiden kassa ravintoloissa joskus 17-23 vuotiaana aivan liikaa. Olin 23 vuotias kun se touhu riitti täydellisesti ja sen jälkeen minua ei ole enää tällaisiin paikkoihin saanut kirveelläkään. :-)
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:31"]
muistaako kukaan ale-bubia?
[/quote] siellä on tullut aloitettua useampikin ilta silloin aikanaan noin parikymmentä vuotta sitten. T. 39 v.
En käynyt koskaan. Joskus taisin kuulla muiden puhuvan kyseisistä paikoista, mutta en edes tiennyt, missä ne sijaitsivat.
N42
Niin oliki, Anna&Erik. Miten mä oon sen unohtanut?
olen kai kaynyt molemmissa vain kerran mutta olivat hyvin suosittuja 80luvun puolivalissa ja 90 luvun alussa kun olin 'nuori'. olen nyt 46v kai.
Kävin molemmissa! Tuliko kynästä muuten ale pubi? Nyt oon 36v ja käyn n. 2 kertaa/ vuodessa baareissa, ei jaksa enää...
Kylläpä tätä ketjua lukiessa tajuaakin, miten paljon silloin vietettiin aikaa ravintoloissa. Tuttuja on Arkun ja Kynän lisäksi Botta, Tavastia, Vanha, Villiviini, Alibi, Anna & Erik, Paakari, Roba, Rose Room, Ale Pub, Happy Days, Fridays, Hesari, Kesäisin notkuttiin Pikkuparlamentissa ja Töölönrannassa.
Aamulla luennolle, illaksi töihin ja sen jälkeen taas baanalle. Ei tullut paljoa nukuttua niinä vuosina, kummasti sitä nuorena jaksoi...
Ikää nyt 47.
Etenkin KY:llä, Kaivolla, Kallessa tuli pyörittyä, mutta myös Adlon, Arkku, Rose, Botta, Happy days (teatterin tullessa olin jo "liian vanha") jne. tuttuja. Mieheni tapasin eka kerran Kynällä.
Ja Hesari meinasi unohtua. Jossain vaiheessa oltiin siellä kai aina sunnuntaisin.
t. 42-v
Mikä mesta oli siinä uuden yo-talon alhaalla, sisään Kaivopihan puolelta? Ja mikä oli siinä zetorin paikalla ennen sitä?
KY:llä 16-23 vuotiaana, nyt olen 45 v. Kauppakorkeassa opiskelin, eli sen takia myöhemminkin.
Arkadiassa muutamia kertoja, se ei ollut kovin...hmmm...tasokas mesta esim kundien suhteen.
[quote author="Vierailija" time="12.06.2013 klo 21:31"]
Enemmän Bottalla, mutta myös Kynällä ja Arkussa. Ja Tapiolassa, mutta en muista sen paikan nimeä ylhäällä korkean talon ylimmässä kerroksessa.
Nyt 44v.
[/quote]
Linnunrata / Galaxy
Tiedttekö mitä kuuluu nykyää Arkun portsareille.