Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lasta toivottu kohta kaksi vuotta, mutta meillä ei ole hedelmällisyysongelmaa.

Vierailija
12.09.2012 |

Olen ollut viimeisen 1 vuoden ja 9 kuukauden aikana kahdesti raskaana.

Ensin varhainen keskenmeno ja sitten kohdunulkoinen raskaus.

Eka raskaus lähti alulle heti. Sen jälkeen raskaaksitulo oli mahdollista vain noin 3-4 kierrossa, ja sitten tärppäsikin, mutta se raskaus olikin kohdunulkoinen.

Pelkään ettemme tule koskaan saamaan lapsia :(

Olen työntänyt vauva-ajatukset taka-alalle, ja yrittänyt keskittyä kaikkeen mukavaan, kuten sisustamiseen ja matkusteluun.

Nyt meillä alkaa taas yritys...

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

stemiä, toivottavasti tärppää:)

Vierailija
2/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti rankkaa, joten stemiä, toivottavasti tärppää:)

toivotaan että vielä tärppää, ja kolmas kerta toden sanoo...

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

tai mikä todennäkösempää teillä ei ole mitään ongelmaa ja joskus saatte ihanan vauvan. Mulla on myös monta monituista keskenmenoa, yksi kohdunulkonenkin ja nyt odotan viidettä jo rv.20 (eli siis 4 syntynyttä lasta) joten tsemppiä teille.

Onneksi ne on tullut ihan alkuraskaudessa (keskenmenot) jos kerran pitää tulla. On kauhean raskasta jos tulee esim.15vkolla. ajatellaan näin vähän positiivisemmin

Vierailija
4/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi olla että on ongema kiinnittymisessä tms. tai mikä todennäkösempää teillä ei ole mitään ongelmaa ja joskus saatte ihanan vauvan. Mulla on myös monta monituista keskenmenoa, yksi kohdunulkonenkin ja nyt odotan viidettä jo rv.20 (eli siis 4 syntynyttä lasta) joten tsemppiä teille.

Onneksi ne on tullut ihan alkuraskaudessa (keskenmenot) jos kerran pitää tulla. On kauhean raskasta jos tulee esim.15vkolla. ajatellaan näin vähän positiivisemmin

ja ajatella, että meillä on ollut vain huonoa tuuria.

Keskenmeno tapahtui rv. 5. Kohdunulkoinen taas oli hyvinkin sitkeä tapaus, sillä tarvittiin kaksi solumyrkkypistosta jotta raskaus alkoi surkastumaan :(

Ap

Vierailija
5/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

munanjohdin samalla vai säästyikö?

Tiedän näitä onnettomiakin tapauksia, jossa raskautuminen ei ole ollut ongelma, mutta kaksi kohdunulkoista peräkanaa vei molemmat munanjohtimet, ja sen jälkeen olikin lapsettomuusongelma, kun jäljelle jää enää koeputki. :(

Vierailija
6/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menikö munanjohdin samalla vai säästyikö?

Tiedän näitä onnettomiakin tapauksia, jossa raskautuminen ei ole ollut ongelma, mutta kaksi kohdunulkoista peräkanaa vei molemmat munanjohtimet, ja sen jälkeen olikin lapsettomuusongelma, kun jäljelle jää enää koeputki. :(

säästyin leikkaukselta, kun hakeuduin aikaisessa vaiheessa hoitoon, ja metotreksaattipistokset tehosivat.

Ap

Vierailija
7/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on ollut myös yksi alkuraskauden keskenmeno ja tuulimunaraskaus (kaavinta rv11).

Ja lisäksi raskaaksitulo kestää meilkein 2v.

Paljon on ollut yritystä ;) ja nyt meillä on kaksi lasta eli periksi ei kannata antaa!

Vierailija
8/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille AP.

Vierailija
9/13 |
12.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille AP.

Vierailija
10/13 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

yritystä takana kohta viisi vuotta, enkä koskaan ole tullut raskaaksi. Kaksi koeputkihoitoakin on rämmitty läpi tuloksettomasti.

En tiedä lohduttaako, mutta minun korvissani sinulla on ihan erinomaiset mahdollisuudet saada lapsia. Olet kuitenkin kahdesti onnistunut tulemaan raskaaksi. On varmasti repivää joutua kokemaan keskenmenoja, sitä en kiellä. Ja on hyvä myös keskittyä muuhunkin elämään, ettei kaikki pyöri yhden asian ympärillä. Mutta älä vielä luovu toivosta!

Vierailija
11/13 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä teille AP.

Vierailija
12/13 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInulla sikäli sama tilanne, että eka raskaus meni kesken heti alkuunsa ja toinen oli kohdunulkoinen. Erona oli kuitenkin se, että nämä molemmat raskauden olivat inseminaatioalkuisia.

Itse sain voimia jaksaa ajatuksesta, että raskaaksi tulo on kuitenkin mahdollista. Samaa hokivat hoitaneet lääkärit. KOhdunulkoisen vuoksi en halunnut enää inseminaatiota, vaan jatkettiin kokeputkihedelmöityksellä, jolla lopulta elävä lapsikin saatiin.

Tsemppiä ja voimia sinulle!

Vierailija
13/13 |
13.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloin lukea viestiäsi. Reilu puolitoista vuotta aktiivista yritystä takana. 2 tuulimunaa havaittu viikoilla 12+0 ja 9+1. Mitään hätää ei pitäis olla, mutta hei... kyllähän tässä hätä on melkoinen. Ensimmäinen toiveissa, joten olemassa olevat eivät lohduta tilannetta.

Toivotaan kaikkea parasta meille, keille vauvan saaminen käy vaikeimman kautta.