Raivostuttaa (sis.nurinaa työkaverista)
Alkaa jo oikeasti veetuttamaan työkaveri.
Olemme suurin piirtein yhtäaikaa tultu taloon töihin. Oltiin ihan hyviä kavereita mutta sitten työkaveri sai vuorotteluvapaan sijaisuuden ja sitä myöten täydet viikkotunnit. Työkaveri ei täyttänyt yhtään kriteeriä, joita vuorotteluvapaan sijaisuuteen pitäisi täyttää, mutta eipä työkkäriä kiinnostanut.
Nyt sitten käyttäytyy kuin täysi kusipää.
On joka kuukausi viikon saikulla ja sitten ei voisi tehdä hänestä ikäviä töitä. Narisee niin kauan että ne ikävät hommat pukataan minulle ja rouva saa tehdä hänelle mieluisia hommia.
Lisäksi hän saa kaikki viikonloppuvuorotkin. Minulla on ollut koko vuonna vain 2 sunnuntai vuoroa ja nekin vappuna ja juhannuksena, kun arvon rouva ei niitä tainnut haluta...
Nytkin kun lähdin töistä meni työkaveri pomon luo taas rutisemaan jostakin, taisi nyt ahdistaa kun minullakin on ollut täysiä työviikkoja tai sitten se kun joutui tekemään tässä kuussa 4h sitä ikävää hommaa, että enkö minä voisi tehdä niitä hommia, joita minä olen tehnyt puolet työajastani jo monta kuukautta eli varmaan lisää paskahommaa tiedossa minulle.
jos ei saa kuriin tuommoista menoa, antaa sulle huonompia vuoroja jne.