MITÄ mieltä tästä blogista?!
http://bornin2011.blogspot.fi/
Minusta tämä blogi on aivan kauhea, jotenkin tuntuu että tämä nainen/tyttö on sentyylinen ihminen "rahalla saa"
Kommentit (12)
Mikä ap:n pointti oli? Eikö saisi käyttää rahaa vaikka sitä on? Eikä nuorella perheellä saisi olla rahaa?
Mikä saa jonkun random-tyypin kuvittelemaan, että mua kiinnostaisi hänen lapsensa sairastelut?
Minulle on tärkeää, että blogissa on sisältöä: joku teema tai pätevästi argumentoituja kannanottoja.
Diipadaapa ei kiinnosta yhtään.
eli ei vois vähempää kiinnostaa. Tuokin kuormalava pöydäksi-juttu oli blogissa tosimummo jo elokuun lopussa... Lisäksi kirjoitustyyli ei ole laadultaa sellaista että jaksais kiinnostaa :)
Et varmaankaan ole muutenkaan hänen kohderyhmäänsä.
Mene pyytämään, että R-kioskit pioistavat valikoimistaan kaikki ET-lehdet, kun et niitäkään varmaan lue.
Ja yliopistojen kirjastot voi vissiin myös lopettaa, tuskin niissäkään käyt.
Moneen muuhun verrattuna tuo blogi oli kivasti kirjoitettu ja varmaan moni opiskeleva äiti voi samaistua hänen arkeensa.
APn katkeruus on kyllä surkuhupaisaa! Köyhä , ankea ja onneton yh-vanhus taidat olla, kun noin toista kadehdit huora.
eli ei vois vähempää kiinnostaa. Tuokin kuormalava pöydäksi-juttu oli blogissa tosimummo jo elokuun lopussa... Lisäksi kirjoitustyyli ei ole laadultaa sellaista että jaksais kiinnostaa :)
Kaikki lastenvaateostoksia ym. esittelevät blogit ovat haukotuttavan tylsiä. Aivan sama ovatko merkkivaatteita vai markettivaatteita. Ei yhtään kiinnosta jonkun vieraan ipanan vaatteet.
ja sitä jaksaa varmaan lukea sellaiset, jotka ovat itse samassa elämäntilanteessa ja samoista asioista kiinnostuneita, eli esim. nuoret äidit. Itseäni se ei suuremmin kiinnosta, kun olen jo muumoikäinen, mutta ihan positiivisen kuvan blogista sain.
Ihmisillä on nykyään aivan outo käsitys siitä, mitä blogeissa kirjoitetaan. Moni tuntuu sekottavan fb-päivitykset ja blogit. Minun mielestäni blogeissa pitää olla enemmänkin yleispätevää pohdiskelua laajemmin mielenkiintoisista aiheista, ei yksityiselämän kuulumisia.
Näitä mitä-mulle-kuuluu-kukkuluuruu-blogeja on nykyään ihan liikaa. Asiaan!!!!!!!!!!!!
ihan normaali blogi, normaaleilla asenteilla ja jutuilla. Nuoren perheen arkea, ihastuttavia vaatteita pikkuisella. Kuka tässä blogimaailmassa enää pääsee "omaperäiseksi" leimaantumaan :D
Nti 24v
nuori äiti kirjoittelee pienestä pojastaan ilmeisesti? En näe tuossa mitään "kauheaa", jos et tykkää niin jätä lukematta. Varmasti löydät mieleistäsi luettavaa, blogeja on tosi paljon.
läpi kuulla, kunhan jorisee projekteistaan ja pojan flunssasta.
Aika mielenkiinnotonta, minua eivät tuollaiset arkielämän kuulumis -blogit kiinnosta pätkääkään. Ihmisillä on nykyään aivan outo käsitys siitä, mitä blogeissa kirjoitetaan. Moni tuntuu sekottavan fb-päivitykset ja blogit.
Minun mielestäni blogeissa pitää olla enemmänkin yleispätevää pohdiskelua laajemmin mielenkiintoisista aiheista, ei yksityiselämän kuulumisia.
Lisäksi minusta on vähän kyseenalaista panna nettiin tietoja lapsestaan tai kuvia hänestä. Tuleekohan tuolle blogistille mieleen, että kuvia ei netistä minnekään enää saa, ja lapsi ei ehkä isompana ilahdu siitä, että hänen intiimi elämänsä on selostettu netissä tarkasti, kuvien kera.