Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millaista on sihteerin työ?

Vierailija
11.09.2012 |

Kertokaa mulle kiltit, on nimittäin pienoinen mahdollisuus, että aukeaisi yksi työpaikka siltä saralta, ja aion ehkäpä hakea.. :)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on etuliite, se kertoo tehtävästä jotain. Esim. laskentasihteeri saattaa juuri hoitaa kirjanpitoa ja/tai renskontraa, laskutusta, palkanlaskentaa. Monesti sihteerit tekevät tiedotteita, kirjoittavat tarjouksia, soittelevat, selvittävät asioita, varaavat kokouspaikkoja jne. Jos on johtajan henk.koht sihteeri, voi joutua vaikka soittelemaan eri paikkohin, joissa johtaja on käynyt, kun pitää selvittää mihin se salkku jäi.

Itse olen kiinteistösihteeri ja teen isännöitsijäntodistuksia, vuokrasopimuksia, hoidan laskutusta, myyntireskontraa, perintää, puhelinvaihdetta, varaan kokoustiloja, välillä katan itse kokoustilan, tilaan avaimia selvittelen asioita ....

Vierailija
2/2 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta riippuu siis etuliitteestä, yrityksestä ja siitä onko assistentti vai sihteeri.

Omassa tehtävässäni luen esimieheni postin, vastaan niihin mihin pystyn hänen puolestaan, sovin palavereja ympäri maailmaa ja toimitan pomoni sinne ajallaan minuuttiaikataulu kourassaan.

Lisäksi teen presentaatioita hänelle, kerään materiaalia ja teen niistä yhteenvetoja tarpeen mukaan. Järjestän tilaisuuksia Suomessa ja maailmalla vaikka 2-150 hengelle, olen mukana kansainvälisissä kongresseissa jne.

Huolehdin siitä että minulla on hyvät suhteet tärkeimpien asiakkaiden/sidosryhmien assareihin ympäri maailmaa sillä meistähän se on kiinni onnistuuko tapaamiset vai ei;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yksi kuusi