Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka korkealle verenpaineesi nousi raskausmyrkytyksessä?

Vierailija
11.09.2012 |

Mulla oli 177/108 kun mitattiin ja jouduin synnytyssaliin heti käynnistykseen ja johonkin tippaan ennenkuin verinäytteet oli edes lähetetty. Proteeinejakin oli vain yksi plussa. Tuota nopeaa toimintaa olen jälkikäteen ihmetellyt, koska joillakin on ollut verenpaineet yli 200 ja makuutettu/lääkitty vielä vaikka raskausviikot on ollu tarpeeksi. Mulla oli siis viikkoja tasan 37.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun aloitettiin lääkitys. Ei kylläkään auttanut, vaan jouduttiin tekemään hätäsektio viikolla 24.

Vierailija
2/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja noilla paineilla makuutettiin sairaalassa 2 viikkoa... lapsi syntyi lopulta leikkauksella 40+3 päivillä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Verenpaineet normaalit (minulla yleensä todella matalat verenpaineet), enkä muista tarkkoja arvoja.

Raskausmyrkytys näkyi virtsan proteiinina, alhaisina trombosyytteinä ja korkeina maksa-arvoina. Ja aivan kamalana turvotuksena!

Vierailija
4/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

just tollasta olen kuullut. Harmi kun ei tullut kysyttyä lääkäriltä mikä kiire tässä nyt on.

ap.

ja noilla paineilla makuutettiin sairaalassa 2 viikkoa... lapsi syntyi lopulta leikkauksella 40+3 päivillä...

Vierailija
5/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

vauvan vointi. Lisäksi mun käsittääkseni verenpainetta verrataan sun normaaliin paineiseen eikä kaverin paineeseen.

Mulla oli alapaine esikoisesta pahimillaan 120.

Vierailija
6/6 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vauvan käyrä oli hyvä ja proteiinit oli vain 1+. Ehkä se oli sitten tuo verenpaineen nopea nousu muutamassa päivässä. Normi verenpaineeni on 100/60.

vauvan vointi. Lisäksi mun käsittääkseni verenpainetta verrataan sun normaaliin paineiseen eikä kaverin paineeseen.

Mulla oli alapaine esikoisesta pahimillaan 120.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän