Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiedätkö paskamaisempaa temppua?

Vierailija
10.09.2012 |

Entisen miesystäväni pieni lapsi soitti minulle tuntemattomasta numerosta, ilmeisesti äitinsä eli miehen vaimon ohjailemana. Hän kysyi, onko puhelimessa X (eli minä) ja mitä kuuluu ja kertoi, että hänellä oli synttärit jne. En ole koskaan nähnyt tuota lasta eikä hän minua.

Miksi? Miksi ihmeessä? En tajua, mitä mun pitäisi siitä muka ajatella - paitsi että ovat kahjoja kaikki tyynni.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jotenkin erityisen loukkaavaa naisen kannalta sitten...

Vierailija
2/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo jotenkin erityisen loukkaavaa naisen kannalta sitten...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitä vaan!

Vierailija
4/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän lapset on ainakin aika pienenä osannut käyttää puhelinta ja soittaneetkin jollekuulle tutulle, ei mun avustuksella siis..

Vierailija
5/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi hän halusi muistutella minulle suhteesta? Miksi vetää lapsi mukaan siihen? Jotta vaikutus olisi tehokkaampi?

ap

Vierailija
6/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysymyksistä ja lapsen äänestä kuuli, että asialla on aikuinen.

ap

Meidän lapset on ainakin aika pienenä osannut käyttää puhelinta ja soittaneetkin jollekuulle tutulle, ei mun avustuksella siis..

Vierailija
7/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja sinulla on jotain menossa.

Mikset soita naiselle ja kysy suoraan mista on kysymys? Onhan tuo nyt todella outoa saada tuollainen soitto!

Vierailija
8/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos olikin se sun ex? Tai mistä edes tiesit kuka tuo lapsi oli joka sulle soitti? Sanoiko että olen sen miehen lapsi?

En oikeun ymmärrä tätä koko juttua? Onko sulla lapsia? Etkö voi saada lapsia, ja siks ketutti exän lapsen synttärit?

Vierailija
9/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nainen jotain epäillä, mutta mitään syytä siihen ei ole. En halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Tosi outoa oli.

ap

Vierailija
10/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut jos nainen niin...

Miksi hän halusi muistutella minulle suhteesta? Miksi vetää lapsi mukaan siihen? Jotta vaikutus olisi tehokkaampi?

ap

Vierailija
11/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan se nainen jotain epäillä, mutta mitään syytä siihen ei ole. En halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Tosi outoa oli.

ap

No sitten et voi muuta kuin jaada ihmettelemaan mista oli kyse, jos et halua selvittaa. Outoa minustakin. Toivottavasti jattavat sinut rauhaan, ja toivottavasti lapsella kaikki hyvin.

Vierailija
12/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se ei ollut sellaista sujuvaa höpöttelyä vaan lauseita ja pieniä taukoja. Lapsi on mulle täysin tuntematon ja suhteesta on jo aikaa. Mulla ei ole lapsia, mutta miten se tähän liittyy? En usko, että asialla oli mies, koska hän on ottanut yhteyttä aina ihan omasta numerostaan, itse. Selventääkö asiaa, että mies on siis naimisissa?

ap

Jos olikin se sun ex? Tai mistä edes tiesit kuka tuo lapsi oli joka sulle soitti? Sanoiko että olen sen miehen lapsi? En oikeun ymmärrä tätä koko juttua? Onko sulla lapsia? Etkö voi saada lapsia, ja siks ketutti exän lapsen synttärit?

Vierailija
13/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

(Eikö sitä sanota silloin tuntemattomaksi?) Jään ihmettelemään, koska en halua ottaa mieheen yhteyttä, ellei puhelu toistu. Mutta tosiaan, toivottavasti lapsella on kaikki hyvin. Sait minut miettimään, pitäisikö sittenkin kysyä, mistä on kyse.

ap

Voihan se nainen jotain epäillä, mutta mitään syytä siihen ei ole. En halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Tosi outoa oli. ap

No sitten et voi muuta kuin jaada ihmettelemaan mista oli kyse, jos et halua selvittaa. Outoa minustakin. Toivottavasti jattavat sinut rauhaan, ja toivottavasti lapsella kaikki hyvin.

Vierailija
14/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin että sait oudon puhelun sen lapselta. Ehkä se voi valaista että mistä on kyse.

Vierailija
15/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voin kertoa et meidän äitee teki tota samaa.Se pisti mut ja siskon soittelemaan naisille ja kysymään onko isä siellä ja koska tulee kotiin jne.

Mä veikkaan et tossa on mustasukkainen äiti pakottanut lapsen muistuttamaan sua siitä et miehellä on vaimo ja lapsi.

Synttäritkin mainittiin et tiedät minkä ikäinen on jne.

Lapsiraukka=(

Vierailija
16/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sanoisin että sait oudon puhelun sen lapselta. Ehkä se voi valaista että mistä on kyse.

Vierailija
17/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
18/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskinpa se etta otat heista jompaankumpaan yhteytta parantaa lapsen tilannetta. Jos nainen on "oireileva" (en nyt keksi parempaakaan sanaa), se tuskin paranee siita etta saa miehen exalta suoraan tai miehen kautta palautetta, ja lapsi voi karsia enemman. Nainen saa vaan lisaa vetta myllyynsa.

(Eikö sitä sanota silloin tuntemattomaksi?) Jään ihmettelemään, koska en halua ottaa mieheen yhteyttä, ellei puhelu toistu. Mutta tosiaan, toivottavasti lapsella on kaikki hyvin. Sait minut miettimään, pitäisikö sittenkin kysyä, mistä on kyse.

ap

Voihan se nainen jotain epäillä, mutta mitään syytä siihen ei ole. En halua olla heidän kanssaan missään tekemisissä. Tosi outoa oli. ap

Vierailija
19/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, takuulla voisin kuvitella jotain paljon paskamaisempaa kuin että joku lapsi soittaa ja kyselee kuulumisia. Mikset voi kysyä mieheltäsi siis exältäsi siitä lapsen puhelusta?

Vierailija
20/20 |
11.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

erityisesti sille lapselle. On varmaan melko hämmentynyt lapsi, kun pakotetaan soittamaan vieraalle tädille ja kertomaaan omista asioista. Lapsiraukka.

Ap:llekin paskamaista. Jos saat vielä yhden soiton lapselta, otat mieheen yhteyttä ja kerrot puheluista ja sanot, että mielestäsi tuollainen on haitallista erityisesti lapselle. Toivottavasti et kuule heistä enää mitään.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän