onko täällä kukaan, joka olisi tullut raskaaksi heti seuraavalla
Kommentit (15)
Mä tulin ensimmäisellä kerralla. Microgynon-pillerit oli olleet ehkäisynä.
Mä tulin ensimmäisellä kerralla. Microgynon-pillerit oli olleet ehkäisynä.
oviksella tärppäsi?
Lopetin Diane Novat jouluaattona, uutena vuotena oli tyhjennysvuoto ja 15.1. plussasin. Meni kesken rv 10.
Lopetin Diane Novat jouluaattona, uutena vuotena oli tyhjennysvuoto ja 15.1. plussasin. Meni kesken rv 10.
miksi noin nopeasti testasit?
olen hätähousu. Mitä väliä? Olen aina saanut plussat n 10 päivää hedelmöityksestä (5 raskautta).
miksi noin nopeasti testasit?
olen hätähousu. Mitä väliä? Olen aina saanut plussat n 10 päivää hedelmöityksestä (5 raskautta).
3 kertaa, ja lisäksi yhden kerran vaikken ole edes jättänyt ehkäisyä pois...
heti pillereiden pois jättämisen jälkeen. Cerazettea olin syönyt useampia vuosia. Ei tullu mitään tyhjennyksiä tms. Ovis tuli ilmeisesti pari viikkoa lopettamisen jälkeen ja siitä tärppäsi.
ja yasminelle pillerit oli käytössä ennen vauvantakohommaa. 4vk pilleirien lopetuksesta plussasin.
Joo mut käytettiin kortsua ehkäisynä. Pantiin siinä kuussa kerran kun oli reissuja. En ois ikinä uskonut että kukaan tulee raskaaksi kerrasta.
ja siis kaksi lasta meillä. Olemme onnekkaita, mutta ehkäisyllä ei sovi kyllä leikkiä, kun enempää lapsia ei nyt toiveissa.
Ja ikää oli silloin 34v.
Toisella kerralla raskaus alkoi 4. kierrosta ja ikää oli silloin 39v.
Kondomit oli käytössä, vähän ennen ovista päätettiin jättää ne pois, ja parin-kolmen viikon päästä plussasin. En ensin ees tajunnut oireita, ihmettelin vaan miksi kahvinjuonnin jälkeen etoo :)Jotenkin ajattelin ettei se heti tärppää..
kolmatta lasta sitten yritettiinkin melkeen vuosi ennen kuin tärppäsi.
ja gyne sanoi, että koska munasarjani eivät toimi ilman lisähormonia, en todnäk tule raskaaksi muulla tavalla kun juuri tuolla että "normalisoin" hormonitoimintani ensin joko pillereillä/renkaalla/terolutilla.
ikää 22v (raskautuessa 20v)