Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

hei te saappaiden käyttäjät?!

Vierailija
10.09.2012 |

Niin, miten niitä saappaita käytetään? Olen pohtinut saappaiden ostoa mutta niiden käyttötarkoitus on vähän epäselvä. Olen nähnyt useinmiten sellaisia saappaita joissa housunlahje on tungettu saappaan sisään, eli saappaan varsi siinä päällä.

Miten tämä toimii toimistotyöläisellä? Onko saapas vain työmatkan ajan jalassa, sisällä se otetaan pois ja pannaan tavalliset pikkukengät jalkaan? Vai onko saapas jalassa koko päivän? Onko se kuuma ja hiostava?

Ja sitten jos on hame niin onko (ulko)saappaat hameen kanssa koko päivän?

Jos on taas paksut housut (farkut tms) niin eikö sitten ole nilkkuri parempi jossa se varsi jää lahkeen alle eikä lahjetta tungeta varren sisään?

Sinällään saappaat on kauniita, mutta itse en ole (tätä ennen) ostanut sellaisia kun en ole ymmärtänyt että miten ja missä niitä käytetään. Onko ne vain siis työmatkan tai kauppareissun ajan näyttäytymisvaruste?

ja siis älkää vetäkö hernettä nenuun, tämä ei ollut arvostelua.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät saappaat koko päivän jalassa tuntuu ahdistavalta ajatukselta. Farkun lahkeet voi laittaa saappaan sisään, jos farkut ovat ohuet ja kapealahkeiset.

Vierailija
2/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän punaisia nokialaisia metsässä ja muuten sateella tallustaessa. Yleensä tungen lahkeet sisään, mut jos on sadehousut, niin ne on niin leveät, että lahkeet tulee päälle (eikä silloin sada saappaisiin sisään).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

töissä ollessani voin käyttää saappaita myös sisällä. Ostan tähän tarkoitukseen ohuella nahkavuorilla olevat saappaat, eivät ole kuumat eivätkä ahdista.

Vierailija
4/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis pitää ostaa kahdet saappaat? Ulkosaappaat työmatkaa varten (bussilla) ja sitten sisäsaappaat?

Haluaisin juuri sellaiset kauniit sirot sisäsaappaat hameen kanssa, mutta pelkään tuota hiostavuus/kuumuusongelmaa. Ja mitä jos sitten kuitenkin ne näyttää siltä että "onkin unohtunut ulkokengät jalkaan sisätiloissa"?

Ja joo, tiedän että olen vähän höpsö mietteineni...

Vierailija
5/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän saappaita matkalla ja myös usein koko työpäivän. Meillä on vetoisa toimisto ja minulla palelevat jalat.

Käytän joko kapeiden housujen kanssa tai sitten mekon kanssa. Ja kuten joku kommentoikin, ohuita nahka(aitoja)saappaita. Ei hiosta.

Ja sitten käytän neulos-uggeja, sopivat tietyn tyyppiseen pukeutumiseen. Ne todellakin käyvät sisälle, ovat kuin villasukat.

Vierailija
6/6 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli siis pitää ostaa kahdet saappaat? Ulkosaappaat työmatkaa varten (bussilla) ja sitten sisäsaappaat? Haluaisin juuri sellaiset kauniit sirot sisäsaappaat hameen kanssa, mutta pelkään tuota hiostavuus/kuumuusongelmaa. Ja mitä jos sitten kuitenkin ne näyttää siltä että "onkin unohtunut ulkokengät jalkaan sisätiloissa"? Ja joo, tiedän että olen vähän höpsö mietteineni...

Ei sisäsaappaita ole olemassakaan. Aina ne on ulkokengät.. Ohuet nahkasappaat ovat ok sisälläkin, ellei ole kuuma sisäilma, ulkona vähän paleltaa pakkasella, mutta sellaista elämä on. Syksyisin toimii.

Jos sisällä kuuma, niin ottaisin sisäkengät mukaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi