Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pcos ja toisesta lapsesta haaveilu.. jännittää ja pelottaa!

Vierailija
10.09.2012 |

Mulla todettiin pcos joitakin vuosia sitten, aloitin Metforemin heti ja sen avulla paino putosi 25 kg. Pillereistä huolimatta tulinkin yllättäen raskaaksi ja lapsemme on nyt hieman yli puolivuotias. Toinen lapsi on jo hieman käynyt mielessä mutta pelkään silti että jos en saakaan lasta? Mulla on kystia entien vasemman puoleisessa munasarjassa, hieman myös oikealla. Munasarjojani ei ole ultrattu alkukesän 2011 jälkeen joten en tiedä niiden tilaa tällä hetkellä. Pcos oireet kuitenkin tulivat takaisin hyvin pian synnytyksen jälkeen joten aloitin Metforem lääkityksen uudelleen ja paino on taas pudonnut 10 kg niiden avulla :)

Lääkäri määräsikin foolihappoa myös toista lasta ajatellen ja neuvoi aloittamaan toisen lapsen tekemisen heti täysillä (eli heti kun pillerit jätetään pois).

Olisin halunnut kysellä miten on teidän toisen raskauden kanssa käynyt, onko tärpännyt helpommin kuin ensimmäinen raskaus (meillä tämä tuskin on mahdollista :o)) vai onko ollut vaikeampaa raskautua?

Kiitos jos joku jaksaa vastailla.

Niin ja tiedän että asialla stressaaminen ei auta yhtään :)

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaksi lasta. Toista yritettiin periaatteella että saa tulla jos on tullakseen, n. vuosi meni siitä kun jätin pillerit pois.

Mulla ei ole ollut muita lääkkeitä paitsi nuoresta asti Diane Nova ehkäisyyn ja kk-kierron ylläpitoon.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kaksi