Koska voi lopettaa sukulaisten kutsumisen perhejuhliin?
Erityisesti miehen sisaruksista ja isästä nyt kysymys. Olen tunnollisesti kutsunut ne aina lasten juhliin mutta mitä mieltä olette, voinko lopettaa kutsumisen rippijuhliin? Että jos en enää kutsu ylioppilasjuhliin, mahdollisiin valmistujaisjuhliin, häihin tms.?
Mies ei ole niiden kanssa paljoakaan tekemisissä ja juhlien järjestäminen ja kutsuminen on aina muutenkin ollut mun hommani.
Mielipiteitä?
Kommentit (6)
kutsuu omat sukulaisensa ja sinä omasi.
Tulee ihan luonnollista poistumaa kun mies ei viitsi hoitaa sukulaiskontaktejaan.
mutta mä ajattelin sitä, että joko voi lopettaa kaiken yhteydenpidon? Lapset ovat kohta aikuisia. Enkö jo ole velvollisuuteni tehnyt äitinä sukulaisuussuhteiden hoitamiseksi?
ylioppilasjuhliin vielä. Jos vähänkin isommat juhlat joka tapauksessa, niin siinä samassahan ne muutamat tyypit siellä menee. Ne ylioppilasjuhlathan on useimmissa perheissä joka tapauksessa ne viimeiset vanhempien järkkäämät juhlat.
ylioppilasjuhliin vielä. Jos vähänkin isommat juhlat joka tapauksessa, niin siinä samassahan ne muutamat tyypit siellä menee. Ne ylioppilasjuhlathan on useimmissa perheissä joka tapauksessa ne viimeiset vanhempien järkkäämät juhlat.
Oli nuoremman sisaruksen rippijuhlat ja jäi niin paha mieli niistä ihmisistä. Olisi ylppärit lähivuosina ja ajattelin, että en enää niihin kutsu. Mies saa itse kutsua jos välttämättä haluaa, mä en laita niitä varten enää edes kahvikuppia pöytään.
Ylioppilas saa itse vaikuttaa asiaan. Hääpari päättää, ketä kutsutaan. Tulevatko aina? Kutsuvatko teitä?
Ylioppilas saa itse vaikuttaa asiaan. Hääpari päättää, ketä kutsutaan. Tulevatko aina? Kutsuvatko teitä?
Kutsuvat kyllä meitä juhliinsa myös mutta tympeämpiä ihmisiä saa hakea. Sukutapaamiset ovat aina kammottavan ahdistavia tilanteita ja ajattelin, että joko ne voi säällisesti lopettaa. Kun lapset ovat kohta kaikki 18v. niin olen velvollisuuteni äitinä tehnyt. Jatkossahan he itse järjestävät juhlansa. Ylppärit on viimeiset juhlat, jotka minä järjestän ja ajattelin, että joko voisin kutsua vain ne ketkä itse haluan. Toki jos ylioppilas itse välttämättä haluaa mutta en usko, että haluaa ihan pakosti.
kutsuu omat sukulaisensa ja sinä omasi.
Tulee ihan luonnollista poistumaa kun mies ei viitsi hoitaa sukulaiskontaktejaan.