Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mitä tämä mies oikein ajattelee? (kyse nettimiehestäni)

Vierailija
10.09.2012 |

Nettituttavamies ei ole juuri jutellut minulle enää sen jälkeen, kun sovimme treffit.

Treffit sovittiin siis perjantaina ja ovat tämän viikon lopulla.

Perjantain jälkeen hän on ollut todella hiljaa. Eikö nyt olisi juuri hyvä keskustella enemmänkin enenn ensimmäistä tapaamista.

Mikä logiikka miehellä oikein on?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja tiedossa on pesää. Ei sinulle kannata enempää lirkutella, vaan keskittyä seuraavaan treffeillesaatavaan sinun jälkeesi.

Vierailija
2/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minä nyt muutan kuvaa itsestäni ja annan vaikean vaikutelman?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi vaikka ajatella että on sitten treffeillä enemmän puhuttavaa. Jos haluaa tietää miksi, kannattaa kysyä. Oikeesti, miehet ei käyttäydy naisten mielestä loogisesti, eikä päin vastoin. :)

Vierailija
4/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä se kertoo, kun mies sanoo että on kiva treffata.

Pitäisikö hänen hyppiä riemusta kattoon, jos on oikeasti kiinnostunut vai kertooko tuo on "kiva tavata"-asenne myös oikeasta kiinnostuksesta?

tv.ap

Vierailija
5/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kunhan etsii pientä jännitystä elämäänsä.

Vierailija
6/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla tilanne se, että ollaan tavattu jo muutaman kerran ja seksiäkin on harrastettu. Molempien halusta. Mies on koko ajan puhunut kuinka upea olen jnejne olen jopa toppuutellut. Nyt tapaamme taas viikon loppupuolella ja vaikka yleensä on viestejä lähetellyt useitä päivässä niin ei ole pariin päivään kuulunut mitään. Onko se vain niin, että naisen PITÄÄ esittää vähän vaikeaa, että miehen kiinnostus pysyy yllä, vai pitäisikö tässä vaan olla vetämättä sen isompia analyysejä miehen käytöksestä ja ottaa rennosti? Valitettavasti naisen mieli on tälläinen, että välittömästi mietin kaikkia mahdollisia vaihtoehtoja ja pelkään pahinta :(

Vierailija
7/7 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään mennään niin että jos et ole sopinut että ei tapailla muita, niin niin kauan voidaan tapaillaan muitakin. Voi olla että joku muu on saannut miehen huomion silloin.