Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

maksaisitko näistä käytetyistä vaatteista 450€????

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän, kun omalle pojalleni sieltä ostin kotivaatteeksi myös mm. tuollaisen piraija-paidan! 2€ maksoi.

En ikinä maksaisi pyydettyä summaa.

Vierailija
22/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenkoteihin, olen nimittäin ollut kantamassa vanhoja tavaroita ko. keräyksiin ja tuttuja vaatteita näkyy tuolla. eipä siinä, jonkin sortin huijaus kai kyseessä tai silkkaa sattumaa.

mutta tosiaan, sanon vielä että melko paljon tuttua tavaraa, jota olen mm. ihan itse paketoinut säkkeihin "viron lastenkoteihin" menemään.

voihan se olla että jollakin on täsmälleen samoja vaatteita/kenkiä mennyt pieneksi juuri nyt.

keräys oli kesän aikana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin onhan siellä vähän joka lähtöön vaatteita myynnissä. ei taida "kasper" tarvita tulevaisuudessakaan vaatetta, jos on 116cm jäänyt juuri pieneksi?

Vierailija
24/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

...haluaisin kaikki tuon vaatekoon jutut kerralla. Katsoin jokunen päivä sitten kuvat nopeasti, ihan hyvännäköisiä. Kunto on tietysti "käytetty", mut meille muutenkin lapset saa usein vaatteet kirpparilta, niin no problem.

Kun pikaiseen laski vaatteiden lukumäärää, niin hyvinkin oli n 400eur (mikä silloin oli hinta) arvoinen KIRPPISvaatepaketti. Yleensä kun vaan kirpparilta ostaa max jotain 15 eurolla kerralla niin hurjaltahan tuo hinta tuntuu.

Semmoiseen muuten kiinnitin huomion, että loppua kohti vaatelisäykset alkoi olla selkeästi huonompaa laatua ja kuntoa; taitaa oikeasti myyjälä alkaa kama vihdoin loppua kun ne huonoimmat lumputkin sinne lisää...

Vierailija
25/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hitto, jos kyseessä onkin meidän paita!!

Vierailija
26/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikamme nimi alkaa kirjaimella R. Tussilla kirjoitin, oli haalistunut jo kun sen "Viroon" pakkasin.

Vierailija
27/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
28/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mehän pistettiin noi tollaset, tollaset, noi ja nämä sinne viroon.. otin vielä tutuiltakin "hyvään tarkoitukseen" kun tiesin siellä olevan paljon pieniksi jääneitä vaatteita, niitäkin oli samanlaisia kasperin äiti myymässä.

mä veikkaan että kyseessä toi keräilijä. ei siinä, käyttöönhän ne näyttää olevan menossa mutta kyllä se olis reilua rehellisesti kerätä itselleen eikä viroon.

jaa, onkohan täällä muitakin jotka tunnistaa omia vanhoja vaatteita tuolta?

-24

Vierailija
29/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain h&m:ää ja lindexiä nyt on joka toisella penskalla, että mistä te omanne noista tunnistatte? :D

Tosin en ihmettelis vaikka joku "keräys" oiskin, noinhan ne tuntuu menevän :(

Vierailija
30/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jotain h&m:ää ja lindexiä nyt on joka toisella penskalla, että mistä te omanne noista tunnistatte? :D

Tosin en ihmettelis vaikka joku "keräys" oiskin, noinhan ne tuntuu menevän :(

ja vielä useampi sellainen mistä on juuri itse luopunut. mutta voihan se tosiaan sattumaakin olla.

Vierailija
31/32 |
09.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ikinä maksaisi lähes 500€ tuollaisesta röykkiöstä vaatteita, joista osassa on tahroja tai ovat jopa rikki. Olen aiemmin katsonut tuota pakettia ja suuresti ihmetellyt kuinka korkeaksihinta nousee...

Vierailija
32/32 |
10.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

nousipa hinta suureksi.

Miksi nousi voittavan huudon kohdalla 400e suoraan 481e? Kun korotusta pystyi laittamaan vain 1e,hmm...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kahdeksan seitsemän