Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

olen masentunut... onko muita??

Vierailija
08.09.2012 |

Tukehdun kohta tähän puristavaan oloon. Kamala tuska sisällä.. Lamaantuneisuus. Väkisin herään uuteen päivään ja yritän jaksaa lapsen kanssa vielä tämän päivän. Huomenna poika lähtee taas isäviikolle. On siis viikon minulla,viikon isällä. Tuota ihanaa lasta olen rakastanut enemmän kuin mitään... Mutta nyt tuntuu että tämä tuska sisällä on jyrännyt kaikki tunteet. Vihaan itseäni kun en jaksa enää lapsen kanssa niinkuin ennen. Välillä jopa ajattelen että olisi lapsi hetken hiljaa että saisin kuunnella omia ajatuksiani. Oikeastaan lasken jo tunteja että poika lähtisi idälleen. Kamala syyllisyys näiden ajatusten takia... Parempi olisi kuolla pois. Eihän kukaan äiti voi näin ajatella. Vihaan tätä masennusta. Jokainen aamu ajattelen että mistä löydän voimia herätä tähän päivään....

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
08.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, noin ajattelevat terveetkin vanhemmat joskus. Masentuneena nuo ajatukset johtuvat väsymyksestä. Ja no, masennuksesta. Ihminen ei saa enää mielihyvää mistään. Pahimmassa tapauksessa (tiedostamatta) työnnät lasta pois luotasi. Niin masentuneet tekevät, läheisillekin, he eristäytyvät. Vaarallisilla vesillä rupeat olemaan jos ajattelet että omalle lapsellesi olisi parempi jos kuolisit pois. Silloin masennus on voittanut jopa äidinrakkautesi.

Onko mitään tahoa mihin ottaa yhteyttä? Minkä ikäinen lapsi on, ehkä neuvolassa voisi jutella? Perheneuvola? Työterveys?

Tee tämä testi, BDI eli Beck Depression Inventory: http://xestia.net/testit/bdi.php

Toivon sinulle paljon voimia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä yhdeksän