Mitäs veikkaatte, kiinnostuuko mies akateemisesta naisesta, jolla kolme lasta kolmelle isälle?
Kommentit (14)
tuollainen, jos on tilanteensa päästänyt tuollaiseksi.
älä nyt hyvä nainen tota julkisesti kuuluta, ihan pellen teet itsestäs.
T. Ap, joka on ollut naimisissa hyvän ja akateemisen miehen kanssa jo 12 vuotta.
toisille pahaa toivova katkera nainen? Olen ylpeä lapsistani, (he ovat muuten ns. muumimukilapsia). Olen kasvattanut ja elättänyt heidät yksin omasta halustani. Myöhemmin tuli parisuhteen aika.
Ap
Eiköhän se riipu ihan miehestäkin ja tästä naisesta itsestään, kiinnostuuko vai ei. Mistä helvetistä me voidaan tietää, kun ei kumpaakaan tunneta? Mulla esimerkiksi ei ollut lapsia, kun menin yhteen kahden lapsen vkl-isän kanssa. Ei se ollut mulle olennaista, onko niitä lapsia vai ei ja kuinka monen kanssa. Miehen mä nain enkä lapsia, jotka pyörii silloin tällöin meillä jotain 10 vuotta ja sitten vähän vähemmän. Onpa kamalaa.
Yleensä miehet haluavat naisen, joka ... niin, no ei ainakaan keskustelemaan henkeviä.
Siksi akateemisuus on suurempi miinus, lapset ja varsinkin niiden eri isät pikemminkin plussaa tietystä syystä.
toisille pahaa toivova katkera nainen? Olen ylpeä lapsistani, (he ovat muuten ns. muumimukilapsia). Olen kasvattanut ja elättänyt heidät yksin omasta halustani. Myöhemmin tuli parisuhteen aika. Ap
Sääli niitä lapsia.
Tuskin haluaisivat olla itsekkään wt-mamman muumimukilapsia, jos saisivat valita. Mutta eihän niiltä kysytä.
HÄPEÄ!Jos osaat. Mut ethn sä osaa.Sä vaan HALUAT !
toisille pahaa toivova katkera nainen? Olen ylpeä lapsistani, (he ovat muuten ns. muumimukilapsia). Olen kasvattanut ja elättänyt heidät yksin omasta halustani. Myöhemmin tuli parisuhteen aika. Ap
Sääli niitä lapsia.
Tuskin haluaisivat olla itsekkään wt-mamman muumimukilapsia, jos saisivat valita. Mutta eihän niiltä kysytä.
HÄPEÄ!Jos osaat. Mut ethn sä osaa.Sä vaan HALUAT !
tässä tapauksessa akateeminen vai ei? Kolmen lapsen yh on joka tapauksessa varmaan aika epähaluttua tavaraa, vaikka olisi miten tohtori. Ja nyt on turha minulle huudella, että epätoivoinen duunari se siellä kitisee, olen itsekin akateeminen. Jos etsisin miestä, en olisi varmaankaan kellekään listan kärkipäässä, sillä minulla on kaksi lasta.
Sääli niitä lapsia. Tuskin haluaisivat olla itsekkään wt-mamman muumimukilapsia, jos saisivat valita. Mutta eihän niiltä kysytä. HÄPEÄ!Jos osaat. Mut ethn sä osaa.Sä vaan HALUAT !
kiinnostuvatko toisistaan.
Jos oikein rakastuu, niin lapsien ja koulutuksien kanssa kanssa voi ajatella elävänsä. Kaikki miehet eivät halua naista jolla on jo lapsia ex-liitoista, toinen haluaa akateemista puolisoa, toiselle koulutus on ihan sama jne.
Tietty uudelleen pariutumisessa auttaa myös se jos on hyvännäköinen ja pitänyt huolta kropastaan, koskee sekä miehiä ja naisia.
Jos olet urheilullinen ja olet pitänyt toosas timminä. Siis lähinnä panopuuna, mut sehän kivaa onkin, kuten tiedät!
Rehellisesti sanoen.
Lyhyeen seksisuhteeseen tai muuten vain kaveriksi kelpaisit varmasti. Mutta kunnon suhteeseen, ei valitettavasti mitään mahdollisuuksia. Vaimomateriaaliksi katsottavan naisen pitää kyllä olla jossain määrin kunnollinen, ei siitä vain pääse mihinkään. Ja kunnollisuus sisältää kyllä sen, ettei kenen tahansa kanssa pyöräytetä lasta maailmaan.
T. Ap, joka on ollut naimisissa hyvän ja akateemisen miehen kanssa jo 12 vuotta.