Kiinostaako töissä käyvää lasten vaatteet vai onko se kotiäitien juttu?
Nyt kotonaollessa olen jotenkin tavattoman kiinostunut lastenvaatteista. Käyn nettikirppareilla, oikeilla, shoppailen paljon henkkamaukkaa, lindexiä ym.
Mietin vaan, että lopahtaako innostus sitten kun palaan töihin. Miten teille muille on käynyt? Tuntuu, että elämä on sitten niin kiireistä, ettei enää lastenvaatteet jaksa niin paljoa kiinostaa, vai kuinka?
Kommentit (4)
Ei riitä aika ja innostus, ja toisaalta omaan vaatetukseen tulee nyt kiinnitettyä paljon enemmän huomiota kuin kotona ollessa. Nyt tuntuu ihan hassulta, kuinka tärkeitä ne lasten vaatteet muka silloin oli :)
En jaksa päteä millään tietyillä merkeillä, mutta tykkään shoppailla vaatteita lapselleni. Olen kiinnostunut pukeutumisesta ja muodista muutenkin (en tosin muotiblogien hipsterioksennuksesta), joten minusta on ihan luonnollista olla kiinnostunut myös lapseni pukeutumisesta ja siitä, että hänellä on kauniit vaatteet. Tietenkään en luuhaa päiviä lastenvaatekaupoissa, mutta H&M:n kuvaston ilmestyminen on aina iso juttu ja shoppailupäivinä koluan myös lastenvaateliikkeet ja -osastot.
Minulle on tärkeää, että värit sopivat ja sointuvat, että on säähän ja vuodenaikaan sopivat vaatteet, laadukkaat ja kivan näköiset jne. Paljon ostan kirpputorilta tyttärelle, koska muutamalla eurolla saa aivan erinomaisia mekkoja ja muutakin. Itselleni ostan oikeastaan vain uutta. Ja olen siis töissä, mutta erittäin tarkka esim. siitä, mitä lapsi laittaa päiväkotiin päälleen.
Mua ei kiinnosta kotona eikä töissä, riittää että on siistit vaatteet.