Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vauva mukaan kouluun?

Vierailija
05.09.2012 |

Olen ajatellut aloittaa iltalukion kun lukio opinnot jäivät aikanaan kesken, mutta nyt on sellainen tilanne että olen 2kk vanhan vauvan yh ja en haluaisi jättää noin pientä lasta hoidettavaksi kellekkään siksi aikaa kun olen iltaisin koulussa. Olen miettinyt että voisinkohan ottaa vauvan mukaan kouluun? Tulisikohan siitä mitään... ja jos vauva alkaa kitisemään niin pitäisikö välittömästi poistua luokasta vai hyssytellä hetken ja odottaa jos kitinä vaikka lakkaisi?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi laitonta ja moraalitonta sekä täysin väärin muita opiskelijoita ja opettajaa kohtaan.

Vierailija
2/5 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se olisi laitonta ja moraalitonta sekä täysin väärin muita opiskelijoita ja opettajaa kohtaan.

Ei lapsen paikka ollenkaan. Tarkoite on siellä keskittyä opetukseen, ei vauvan kitinään. Lapsellekin paras olla siihen sopivassa paikassa tuolloin, eli hoidossa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voisitko mahdollisesti käydä joitain lukion kursseja etäopiskeluna ja sitten kun vauva kasvaa, niin käydä muita pakollisia kursseja, jotka vaatii läsnäolon. Jotenkin muistelin, että noita etäkurssejakin on.

Vierailija
4/5 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esikoisen kesken amk opiskelujen, ja meillä ainakin oli kiellettyä tulla koululle vauvan/lapsen kanssa. Oli kuulema jotain vakuutus kysymyksiä jne... et voisi jäädä kitisenvän vauvan kanssa luennolle koska muiden opiskelu häiriintyisi.

Iteltä jäi muutama kurssi kesken kun synnytys käynnistyi kolme viikkoa etukäteen niin jäivät sit suorittamatta kun ei saanut vauvan kanssa mennä luennoille (oke tosi tiukkis ope kun ei suostunut edes mihinkään korvaavaan tehtäväänkään)

Vierailija
5/5 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieheni käy iltalukiota, ja kuulemma hän voisi käydä lähes kaikki kurssit etänä verkossa. Omasta tahdostaan hän tosin käy istumassa paikan päällä ja osa kursseista vaatiikin läsnäoloa, mutta ne ovat lähinnä jotain matikan ja fysiikan kursseja.

Kuten jo sanottu, vauvaa et voi ottaa mukaan. Netissä voinet ihan mainiosti suorittaa ainakin lukuaineiden kursseja ja vaikka kieliä.