Mistä sokea seurustelukumppani?
Terve,
Olen yrittänyt löytää naista jo pidemmän aikaa. Olen kokeillut niin montaa eri keinoa, mutta mikään ei tunnu onnistuvan. Olen tullut siihen lopputulokseen, että olen yksinkertaisesti niin ruma naisten mielestä, että he eivät minua sen takia kelpuuta.
Toisinsanoen, jos kumppanini olisi sokea, niin sillon ulkonäölläni ei olisi merkitystä. En vain tiedä mistä löytäisin tälläisen kumppanin. Onko mitään ehdotuksia mistä kanattaisi etsiä?
Kommentit (12)
että ulkonäkö pilaa mahdollisuudet seurusteluun. Oikeasti kuitenkin syy voi olla ihan yhtä hyvin jossain muualla. Sun kirjoitustyylistä voi arvailla (luultavasti aivan pieleen), että oot aika jyrkkä ja äkkiväärä ihminen. Ja noi on myös hyvin tehokkaita naistenkarkottimia.
Mutta ei me naisetkaan olla toistemme klooneja. Yksi tykkää yhdestä ja toinen toisesta. Sulle ei vain ole osunut kohdalle sitä sulle sopivaa naista, mutta kyllä se jossain on olemassa.
Jos haluat kertoa mitä kaikkia keinoja olet jo käyttänyt ja millainen ihminen oikeasti olet, niin voidaan ideoida sulle, että missä saattaisit kohdata sen sulle sopivan naisen.
Mies väittää pokkana että saadakseen naista pitää olla suunnillee filmitähti. Mielestäni hän on väärässä.Itsesäälissä rypevä ruikuttava reppana ei nyt vaan sytytä,vaikka olisi minkä näköinen.(Kärjistetysti siis).Itsevarmuus on seksikästä! Ehkä ap:kin voisi sokean kumppanin sijasta etsiä tervettä itsetuntoa,niin voisi ollakin vientiä ihan näkevienkin naisten keskuudessa :)
Siellä niitä sokeita on kuten muitakin.
Paras naisen karkotin on miehen "mää oon ruma" -ulina. Itse ainakin haluaisin miehen joka on sinut itsensä kanssa, eikä täynnä komplekseja. Ja tämä ei tarkoita että pitäisi näyttää mallilta, vaan rakastaa itseään.
Lukeeko ne pistekirjoitusta ruudulta?
on olemassa koneita jotka ns. kääntää tekstin pistekirjoitukselle tai lukee viestit ääneen.
on olemassa koneita jotka ns. kääntää tekstin pistekirjoitukselle tai lukee viestit ääneen.
Joo, Ankkalinnassa.
http://www.freedomscientific.com/products/fs/jaws-product-page.asp
Joo, Ankkalinnassa.
Joo, Ankkalinnassa.
Jos tää inttäjä on ap niin naisen tarttis olla sekä sokea että kuuro =D
vaan pistenäytöltä. :)
Yllä olevan voi lukea pistenäytöltä ja samanaikaisesti kuunnella puheena. Tai voi tehdä vain jommankummman, ihan miten huvittaa ja millaiset laitteet sattuu olemaan käytössä.
Mutta en tiedä.