Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Täv uoden BB:ssä noi isot läskit vanhat mammat on aika kauheita

Vierailija
04.09.2012 |

xxxxxxl-norsuja ja ihan hemmetin tylsiä :(

Se Anni on pahin, naama ihan norsunveellä jatkuvasti.

Paras on ilman muuta Tommi

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja se on muuten Anne se isoin norsu, ei Anni

Vierailija
2/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

BBssä on suurinosa aina kauheita, ei välii onko nuoria vai vanhoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttää joltain 40-50 vuotiaalta. Itse näytän kyllä ihan tyttöseltä tuohon naiseen verrattuna. Ja Irakin on 38 v. ja näyttää yli viisikymppiseltä.

Ei kaikkien tarvii barbeilta näyttää, mutta jos nyt sentään vähän panostais ulkonäköönsä.

Vierailija
4/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja näyttää joltain 40-50 vuotiaalta. Itse näytän kyllä ihan tyttöseltä tuohon naiseen verrattuna. Ja Irakin on 38 v. ja näyttää yli viisikymppiseltä.

Ei kaikkien tarvii barbeilta näyttää, mutta jos nyt sentään vähän panostais ulkonäköönsä.

Vierailija
5/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
6/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eukko yrittää antaa itsestään niin kunnollista kuvaa.

Nuorena oli kyllä hiukan jotain muuta. Sillä taustalla en kyllä kehtaisi telkkariin lähteä kun aika moni tietää oikean totuuden, millainen on.

Vierailija
7/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja siis nää sössöttävät pissis-blondit hienoine kynsineen, meikkeineen ja silikonitisseineen eivät ole mitään - niiden järjen juoksukin on niiiiiiiin vilkasta että huhhuh.

Siis voi luoja. Mistä ne näitä edes löytää?

Jos mun pitäisi valita, niin ehdottomasti asuisin ennemmin norsujen kanssa kuin näiden sössöttäjien kanssa joiden ainut huolenaihe on se että näkyyhän nännit paidan läpi ja onhan kynnet vielä tallella.

Vierailija
8/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun eukko yrittää antaa itsestään niin kunnollista kuvaa.

Nuorena oli kyllä hiukan jotain muuta. Sillä taustalla en kyllä kehtaisi telkkariin lähteä kun aika moni tietää oikean totuuden, millainen on.

Vierailija
9/9 |
05.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oksettavaa kun joutuu tiskaamaan, yök ruuantähteitä, ääk... mistä näitä oikeasti löytyy??? Viikon tiskausnakki tuommosille

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kolme