***MAANANTAIN SYYSSÄTEET***
Kommentit (20)
Ihanaa lunta!!
Milloin Taelsa meinasit testata? PLUSSATUULIA sulle. Kuulostaa hyvälle, kun tätsyä ei ole näkynyt.
Mulla meinas mennä äsken hermo. Iiik. Paras kaverini kun on puolessa välissä raskauttaa, niin kylläpä tuli karmea olo, kun tapasimme äsken. Pukeutuu aivan ihaniin vaatteisiin, jotta maha ja rinnat näkyvät hyvin. Todella kaunis :) Mutta mua rupesi oikein ällöttämään, tahtoisin niin itse näyttää samalle. Mutta kun ei niin ei - ainakaan vielä. Inhottavaa huomata itsessä tällaisia katkeruuksia, varsinkin kun todellisuudessa ihailen aivan suunnattomasti hänen odottavaa ja kasvavaa vartaloaan. Ja sit itselle tulee sellainen olo, että mene pois siitä esittämästä itseäsi. Kauheeta! No toivottavasti oli vain hetkellinen mielenhäiriö!
Itsellä vaan kierto venyy ja venyy. Pitäs varmaan tilata kaiken varalta lisää niitä testejä, jotta voi nyt vielä toistamiseen varmistua, etten sittenkin olisi raskaana. No, sellaista toivetta ei juuri ole, sillä ei mitään oireita mistään (ei ovis, ei menkka, ei raskaus). Eli taitaa oma hormonitoiminta vaan uinua lapsosen unta.
Mutta onneksi satoi lunta, mieli piristyi kummasti!!!
Hyvää alkanutta viikkoa säteet. Ja tulkaahan kertomaan niitä plussauutisia. Lupaan olla katkeroitumatta hyvistä uutisistanne ;)
[color=Red ]-Olivia [size=5] ♥
Kyllä mä varmaan kärvistelen vielä tän viikon ennenkuin edes ajattelen testaavani. Onneksi kaapissa ei ole yhtään testiä, niin ei tule kiusausta...
-Taelsa-
Juu, kannattaa kyllä munkin mielestä ihan rauhassa odotella. Paras tapa sitkutella on juuri se, ettei ole kaapissa testejä möllöttämässä, aina kun kaapin oven avaa :) Itse juuri sen vuoksi sorruin ehkä liiankin aikaisin testaamaan viimeeksi.
Juu minä yritän hillitä itseni testaamisen suhteen. Testasin 26/26 negan ja nyt odottelen tätiä..Siitä on siis jo kolme päivää!!
Eilen miehen kanssa houkuteltiin tätiä , jotta pääsisi uudestaan yrittämään=)
Pieni toivo kuitenkin elää, jos kumminkin testasin liian ajoissa... Yritän sinnitellä kolme päivää sitten kyllä testaan jos täti ei ole tullut..
[color=darkpurple]mitäs mitäs... olen vielä vähän unenpöpperössä mutta tämä on ainut keino saada itsensä hereille..sänkyyn jos jään niin uni voittaa, vaikkakin tuli jo nukuttua reilut 10h. Unenlahjat on kyllä parantunut huomattvasti kesästä.
[b]TAELSALLE PLUSSA TSEMPITYKSET bd bd bd[/b], alkaa kuulostaa jo niin lupaavalle :) !!! Pidän kaiken mahdolliset ristissä ja toivon parasta.
Joo ja oikeesti paras kauhuluffa jota mä olen pelännyt on ollut Ring. En tiedä miten se uppos mutta sen yön vietin peiton alla, sieltä poistumatta. Ja katsottiin se leffateatterissa kaverin kanssa ja kummallakin hirveä krapula joten sydän hakkas niin että meinasin saada sydärin ;) En siis suosittele kauhua krapulassa, ainakaan yleisillä paikoilla ;)
VOi Olivia, samoja tunteita mullakin välillä... :( Eilen oltiin miehen siskon luona ja sen masu oli pullahtanut esiin... la maaliskuussa. Ja sit se mun kummipoika 1v1k.. se on niin ihana, vaikkakin rasavilli ;) Kyllä sitä masua kateellisena katseli... sit se tokas että nyt vaan tekin yrittämään.. pääsi sammakko ja sanoin että kun tulis muttei näytä tulevan.. höö.. kaikki muut tietää varmaan meidän projektista muttei ne, no nyt tietää ;) Mutta sovitaan niin että se sun kierto nyt alkais vaikk alusta (tai sit + testiin) ja sit heti seuraavalla kierrolla tärpää, eikös kuulosta hyvälle ;)
Jep omaan napaan ei ihmeitä.. armoton finni iskenyt nenän alle, joka aina merkki tädin saapumisesta ja lämmöt hieman alempana. Joten hippasen pisti masentamaan illalla, mieskin jo lohdutteli ettei nyt noin pieni finni voi siihen vaikuttaa ;) Ja kyllä sekin selkeesti haluaa että se raskaus alkaisi... mika ihanaa. Joten toiveet on korkealla tässä kierrossa ja jos täti tulee niin syön ainakin 2 marianne suklaalevyä... putkeen ;) hurja olen. Ja lauantaina olis pikkujoulutkin... ne tiedä mitä tehdä...sillo kp 25/26-30, näyttäiskö testi jos olen raskaaana, ehkä, ehkä ei... nyt siis kp 20. joten täällä alkaa [b]
PIINAVIIKKO[/b]
.
Mutta nyt pitää lähteä valmistautumaan kaverille lähtöön, sillä on kans ihana poika... 1v6kk... katsomaan joko se puhuu... se ei suostu puhumaan, sitkeä sissi..
Mutta plussatuulia kaikille!!!
~♥ Kathyli
Pinoja olen käynyt lukemassa, mutta kun ei kuulu oikein erityistä, niin olen taustaillut!
TAELSA, en nyt halua valaa mitään " turhaa toivoa" , mutta tuo sun flunssa-kertomus kyllä osuu niin nappiin, että epäilen vahvasti (ja toivon kovasti), että olet raskaana. Muutama päivä ennen menkkojen alkua (tai siis kun eivät enää alkaneetkaan...) mulla nousi vähän kuumetta ja oli tosi sairas olo, mutta se meni siis päivässä ohi. Muistan, että esikon odotuksessa oli ihan sama juttu. Plussatsemitykset!
Itellä menossa rv 5+6. Alotan tässä vielä työtkin, kolmen kuukauden pätkä, toivoa ois saada vielä pari kuukautta siihen lisää, sehän sopisi mulle...Vaikuttaisi niin kivasti nostavasti tuohon tulevaan äippärahaankin, kun vois hakea sitä puolen vuoden tulojen perusteella, kivaa! Kun kotihoidontuelta äippälomalle jäädessä ois tullu vaan se minimiraha.
Viimeksi olen kirjoitellut, ettei oireita ole, mutta nyt on sopivasti; rinnat kipeet, tekee pahaa (ei ole tarvinnut oksentaa, en oksentanut esikosta kertaakaan) ja on vilu koko ajan. Semmosia oireita että ne kestää, mutta kuitenkin tiedän, että kyllä mun joku on! ;o)
Eka neuvola osuus sit jouluviikolle, kiva käydä kurkistamassa (neuvolassa ultra, ei niin hyvä kuin sit sairaalassa, mutta pitäs jotain näkyä) masuasukkia ennen joulua, vähän kuin sais joululahjan! Tietenkin takaraivossa on epäilys ja huoli, että kaikki olisi hyvin, mutta luulen sen kuuluvan asiaan ja ihan varman päälle koitetaan elää, niin että kyllä meille vauva tulee, ei pidä alkaa synkistelemään, ennenkuin ois pakko. Joten MATLEENALLE tsemityshalit, toivon ihan koko sydämestäni, että kaikki olisi kunnossa ja teillekin vauva tulisi heinäkuussa!
Nyt taidan taas siirtyä takavasemmalle...Heipat ja plussatuulia teille kaikille niitä tarvitseville! -S-
tai no oikeastaan ollaan jo herätty ajat sitten ja ehditty käymään pulkka mäessäkin.
Pojalla oli todella hauskaa pulkkamäessä vaikka oltiin ekaa kertaa.
Oikein naureskeli onneissaan pulkan lujaa vauhtia. =)
Menkat rupee olemaan lopuillaan ja taas päästään tosissaan vauva touhuun. Toivonmukaan nyt tulisi tärppi onnea.
Mites muuten yleensä ovulaatio sattuu olemaan kierrossa.
Mulla kun nyt ei ole yhtään mitään hajuakaan kierron pituudesta.
Jaja odottelen postiasi.
T: yoginos
Voi Taelsa, kun kuulostaa tutulta... Samoissa mennään! Mullakaan ei edelleenkään merkkiäkään tädin saapumisesta. Minähän tosin kerkesin sen testin hätäpäissäni tehdä 28/28 ja negahan sieltä tietysti tuli, mutta nyt on jo menossa 31/28. :)
Ei mulla kyllä oo varsinaisesti mitään merkkejä raskaudestakaan, mutta eipä olut tässä vaiheessa esikoistakaan odottaessa. Nyt pitäis vaan malttaa odottaa kärsivällesesti...
Ja Olivia oli myös näissä piina päivissä... Vitsit, kun saatais nyt oikeen kunnon plussa-aalto, päästäis kaikki tonne odottaviin syyssäteisiin. *haveilee selkeestä plussasta testissä*
Siispä plussatuulia puhaltelen täältä meille kaikille piinailijoille! *puhaltaa, puhkuu ja puhisee posket pullollaan*
<3 älskling
Eiks sullakin tädin pitänyt saapua viikonloppuna? Tuuhan nyt ilmottellen itsestäs josko sieläkin piina jatkuu vai onko täti päässyt yllättään vai se ihanin vaihtoehto, plussauutinen... Mä odottelen jotain tietoo susta. :)
täältä Seinämäenkin suunnalta!
Ihana ilma pihalla!
Kevyttä lunta sataa tupruttelee ja ei ole kuitenskaans kylmä...
Oli ilmeisesti uusia ilmoittautunut keskuuteemme...
Tosin hetki sitten, mutta silti Tervetuloa mukaan kuumeilevaan!
Itsellä viime yö meni ihan reisille...
Pikku pimu yskinyt paljon ja oksennellut limaa satunnaisesti...
Joten pinoutumisen jälkeen kutsuu päikkärit tätä mamia!
Mutta sitä ennen:
Taelsa:
Oireet kuulostaa ihanan lupaavilta! Peukut täällä pystyssä sullen! bd
Olivia:
Juu, se on kyllä jännä miten nuo raskaana olevat naiset on kadehdittavan kauniita! =) Mutta jos teet testin ja jos tulee nega niin käy ihmeessä tarkistuttamassa että kaikki hyvin! Itse kävin tänään ja sain " terveen-paperit" ja omalle mielelle suunnattoman kevennyksen!
Älskling:
Ei missään tapauksessa vielä heitetä kirvestä kiveen! Odottelet tosin vielä muutaman päivän ja uutta testiä kehiin! *puhaltaa plussatuulta suuntaasi*
Ja omaan napaan...
Tosin tänään kävin gynen " kuntokartoituksessa" ja kaikki kunnossa yksiössä uutta asukkia varten! =)
Menossa kp 11/30 ja ahkerasti ollaan (jo tähän mennessä) vaavintekoa treenattu! ;)
Itsellä jo parempi mieli...
Piti pikkasen järjestellä pääkoppaa uusiksi, mutta nyt kaikki ok! =)
Ja uskon että suurilta osin myös parempi mieli tuli myös tuon lumen myötä!
Ei ole niin mahdottoman pimeää ja vetistä!
Mutta kaikille plussatuulia!
Raskautuneille vaaviliimaa!
Piinailijoille PIIIIIIIITKIÄ hermoja!
-S-
En ole pahemmin päässyt edes lukemaan pinoja, kun tutkimussuunnitelma painaa päälle. No se on onneksi jo palautettu, joten pääsee kirjoittelemaan tännekin :)
Toivottavasti taelsa ja olivialla tärppäisi :)
Oma napa: nyt 7/28-32. Täti häipyi eilen, joten päästään kuumeilemaan. varattiin myös kylpyläloma, sattumoisin juuri ovis päiville, joten toivottavasti tärppäisi edes siellä.
Plussa tuulia muillekin kanssasisarille !!!
...ilma on todella mälsä! Eilen oli niin ihanan aurikoinen talvipäivä ja nyt sitten on taas synkkääkin synkempää.
Itsellä menossa kp 27/27-31... mitään oireita ei ole, joten toiveet eivät ole kovinkaan korkealla. Yksi testi kaapissa odottelee, saa nähdä kuinka pitkään maltan pitää näppini siitä erossa.
Toivottavasti tulisi nyt iso plussa-aalto, joka veisi meitä mukanaan!
Vähän miehen kanssa puheltiin, että jos nyt ei tärppää niin sitten seuraavan kerran yritetään toden teolla vasta joskus ensi keväänä. Saas nähdä miten käy!
-Hanna
Jipiiiiiii, lunta lunta! Lumi leijailee ja mieli kevenee!
Taelsalle pitelen peukkuja kovasti! Ja tosiaan, miten Gringon tilanne? Kiva, että teillä Yoginos on nyt päästy touhuilussa eteenpäin =) Ja mitäs muita oli... unohtui jo, kun kiiruusti yritän kirjoitella.
Oma maailma täysin oireeton. Kp 15/27-29 menossa eikä vieläkään mitään ovisjomotuksia. Hö. Justiinsa, kun ensimmäinen yrityskierto vauhdissa. Elättelen toivoa, että kuitenkin olisin ovuloinut jo. Voi hitsin hitsi =(
Kathy: Minä myös pidän kauheimpana leffana sitä Ringiä. Sen jälkeen en ole katsonut oikeastaan yhtään kauhuleffaa (eli noin puoleentoista vuoteen), koska mulla meni viikko siitä toipumiseen. En suosittele kellekään herkkähermoiselle sitä elokuvaa =)
Nyt takaisin työn pariin...
Luin viikonloppupinon ja moni oli jo kysellyt. Eli lauantaiaamuna tein nega-testin kp 23/24. Ihmeesti en ollut kovin maassa, vaan miehen kanssa lähdettiin sinne Jyväskylään. Melkein kaikki joululahjat saatiin ostettua. Illalla sitten laittauduttiin oikein hienoiksi ja juhlat oli tosi komeat ja mukavat, kun siellä oli tuttuja. Mieheni tuli SM kakkoseksi omassa lajissaan ja luokassaan. Oli tosi kiva hotelliviikonloppu ja oli kiva tulla kotiin lasten kanssa joulua valmistelemaan.
No odotin tätiä kuuluvaksi sunnuntaina, mutta ei vieläkään mitään, edes oireilua. Samoissa ajatuksissa menen, eli josko tuo minun lyhyt kierto olisi pidentymässä ja testi ei vielä siksi näyttänyt plussaa. Jos ei täti tule viikolla niin viikonloppuna testaan uudestaan. Ihmeesti ei kyllä mieli ole maassa. Luulen, että kivat jouluvalmistelut ja lumimaisema auttavat asiaa. Tänäänkin töihin aamulla kävellessä oli todella ihana sininen hämy ja puiden oksat lumessa.
Ei tässä auta kuin niitä plussatuulia odotella ja tanssia tädinkarkotusta.
On niin hoppua pidellyt, ettei ole ehtinyt kirjoitella. Lukaisin tuossa viikonlopun pinot. Kuumeilijalle isot pahottelut, toivottavasti nyt olisi jo vähän pahin helpottanut, sekä fyysisesti että psyykkisesti. Voimia!
Lueskelin perjantain pinoa ja totesin, että Pyry kirjoitti ihan kun olisi mun pään sisällä käynyt. Ihan samat fiilikset on, aivan kaikilta osin. Nyt alamaihin vetää vielä enemmän se, että ehdin jo vähän innostua ettei täti tulisikaan, kun viikonloppuna ei mitään kuulunut. Mutta.. sieltähän se kurvasi tänä aamuna renkaa ulvoen, tavoistaan poiketen vähän myöhässä. Yleensä se ei edes tule kovien kipujen saattelemana, mutta tänään tuntuu että paikat jo ratkeaa, sattuu niin per***sti!! No, eipä menneet ovistestin rahat ainakaan hukkaan ;).
Toivoin, että täällä olis ollu hurjasti plussauutisia, kun piinailijoitakin oli paljon, mutta ne näköjään antaa vielä odottaa itseänsä. Nyt ihan mielettömat tsemipeukutukset niille viikonloppueräläisille, joilla toivoa vielä on bd bd bd bd
täältä synkkääkin synkemmästä etelä Suomesta, voi hyvänen aika mikä ilma! Pistää vihax, eilen oli niin kaunis ilma.
[b]Miialle[/b] pahoittelut tädin saapumisesta!!!
[b]Älskling, Gringo ja muut piinailijat[/b]toivotaan että tätsy ei teitä löydä... olis jo aika taas saada plussia ja tuo säteiden odotuspuolen pino kaipaa lisää kirjoittajia bd bd bd bd
Mä kävin kaverin luona ja huh, vauvakuume laantui kummasti ;) Pikku mies uhmasi ja kiljui niin että korvat meinasi haljeta. Oikeasti en ole koskaan kuullut niin kauheaa ja korkeaa huutoa, auts! Mutta silti tuo finni tossa nenän alla masentaa...siis jos se täti nyt saapuukin, ei kovin vahva ennuste mutta kuitenkin... no ei auta kuin odotella.
Jep jep... menenpä etsimään sitä kännykkää tuolta nettisivuilta..
Mukavaa iltaa ja muistakaa " täydelliset naiset" :)
~♥
Kathy: me mennään näköjään aikalailla samoissa päivissä, mulla nyt kp 21. Eikä todellakaan mitään oireita... Tai no semmonen pikkunipistely keskellä alamahaa... Mutta kaippa se vanha ystävä suolisairauteni vain ilmoittelee itsestään... Jotenkin kuitenkin vain toiveita elättelen, että se olisi ollut jotakin muuta. Lämpöjä en edes uskalla mitata, etten romahda pilvistä alas heti... Siis toivossahan on tunnetusti hyvä elää...
Vanha tuttu pyysi tänään käymään... Ei olla nähty moneen kuukauteen. Niillä on pieni (tai no ei niin kamalan pieni enää) vauva. Jotenki ahistaa mennä sinne, mutta eihän sitä voi ikäänsä kaikkia raskautuneita ja vauvoja vältellä. Mukava, että ihmisillä onnistaa!
Kamalampaa piinaa oli jo monella säteellä... (Siis minuun verrattuna!) Toivottavasti tätiä ei kuulu ja hyppäätte odottajien puolelle. Ei sillä että eroon teistä haluaisin, vaan plussauutisia täällä jo kaivataan! :) Plussatuulia kaikille!
Huh, kauheeta tää piina. Pakko oli tulla kattomaan josko joku piinajista ois jo tuonut hyviä uutisia... :) Ei vaan vielä. Kyllä meitä olikin monta, joilla ois tädin pitänyt viikonloppuna tulla, mutta ei oo tullutkaan. Toivottavasti ei tuukkaan! *tanssii hurjasti tädinkarkoitustanssia*
Toisalta mulla on nyt jotenkin levollinen mieli tän asian suhteen, eihän se panikointi mitään auta kuitenkaan. Pitää vaan odottaa ja odottaa. Perjantaihin taidan jättää sen testauksen, mikäli tätiä ei viikolla kuulu... Jotenkin on aika positiivinen olo, tuntuu että sielä mahassa ois elämää. Oon ollu sairaan herkkä tunteinenkin nyt viime päivät, tunteet todella pinnassa. Muita oireita ei oo, mutta ei ollut esikoistakaan odottaessa. Toivotaan parasta! *haaveilee*
Sorry omanapaisuuteni, mut nut jus ei kertakaikkiaan muuhun pysty...
Plussatuulia piinailijoille siis, tärppi onnea ovuloiville ja tarrasukkia masulaisille!
<3 älskling
[color=blue]Mikäs nyt kun ei vielä ketään ole paikalla???
Täti ei sitten tullut eilen eikä viimeyönä, eikä edes ole sellasta oloa, että olis edes tulossa. Tietty se vaanii kulman takana ja hämää mua tulemalla myöhässä. Ja mä kyllä potkasen sitä jos yrittää meille ängetä!!!
Ihanaa kun on talvinen ilma. Täällä Tampereen suunnalla tulee vähän lunta ja nyt on ulkona " sininen hetki" . KAUNISTA!!!!
Flunssaa yritää pukata, on nenä ihan tukossa, mutta parempi se kuin tuo tädin vierailu, eikö?
Kivaa maaanantaita kaikille!
-Taelsa-[/color]