FB-tyypit, lopettakaa seuraavat:
- "kera" (äärimmäinen paskuus on käyttää kera-sanaa prepositiona)
-
Kommentit (10)
ja mä en tajua niitä jotka laittaa lapsiensa kuvia esille koko ajan tai päivittää jotain diipadaapaa tunnin välein. Tietynlaista narsismia.
Seuraavat? Eikös tuossa ollut vain yksi kohta? Kyllä minua sitten ärsyttää nämä keskustelupalstan aloittajat, jotka käyttää monikkoa yksikön sijaan! :D
Ei tästä tullu mitään. Tää ei ny toimi.
No, kera, sydämet ja murut. Järjetöntä lukea kaikilta sadalta akkakaverilta, kuinka ihanaa on käpertyä sohvannurkkaan viinilasi kädessä kera murun
Pitäkää tunkkinne sit ;D T: ap kera vitutuksen
En olekaan muuten itse moiseen kiinnittänyt huomiota. Enemmän ärsyttää lukea jotain 50 rivin tekstiä, jota ei ole jaoteltu laisinkaan ja se on täynnä kirjoitusvirheitä. Inhottavinta on lukea kirjoitusta, jonka kirjoittaja ei osaa yhdyssanoja. En sentään ole itsekään mikään kympin oppilas äidinkielessä, mutta luulisi aikuisten osaavan edes jotenkin kirjoittaa.
kirjoitetaan tekstiä putkeen käyttämättä lainkaan pisteitä tai VARSINKAAN pilkkuja ja yhdys sanat eivät ole lainkaan hallussa.
en pidä myöskään ihmisten ainaisesta valittamisesta jokaisesta pikku asiasta joka sattuu mieltä painamaan ja asiat tuntuvat olevan aina tietyillä ihmisillä niin huonosti EDES VÄHÄN POSITIIVISUUTTA KIITOS! sitten vielä miljoonia huuto merkkejä joilla on pakko tietysti korostaa omaa kärsimystään!!!!!!!!!!!!!!!!!! OK?
Olisi pitänyt jättää nuo parit pisteetkin välistä pois.
laittamasta niitä vitun munkkikahvikuvia!!