Laitatko dödä aina suihkun jälkeen?
siis esim. jos käyt suihkussa illalla, laitatko jo silloin dödön kainaloon, vai vasta aamulla?
Kommentit (9)
En käy suihkussa aamuisin (jos joskus jostain ihmeen syystä kävisin, sitten tietysti laittaisin) vaan käymme joka ilta saunassa. En hikoile öisin lainkaan, ja ylipäänsä hikoilen hyvin vähän. Aamulla huuhtelen kainalot lavuaarilla ja laitan sitten dödön.
Mieheni sitävastoin hikoilee yöllä kovasti ja saunan jälkeen pukkaa jälkihikeäkin, joten hän ystävällisesti laittaa dödöä saunan jälkeen minun mielikseni.
jos tuntuu, että yöllä on hikoillut, niin sitten käyn aamulla suihkussa.
Syksyisin ja keväisin saatan laittaa, kun vaatetus menee herkästi pieleen: aamulla viileä sää, iltapäivällä tosi lämmin. Vaikka en tiedä tarttisko tuolloinkaan.
Jos käyn kerran päivässä suihkussa, en haise hielle vaikka hikoilisinkin. Pahemmalle haisee puhdas hiki dödön kanssa.
Ja ei, en vain kuvittele, etten haise hielle. En haise, on perheessä muitakin neniä kuin omani. Oisko iällä ja hormonitoiminnalla jotakin tekemistä asian kanssa? Teininä, nuorena aikuisena, raskausaikoina hiki kyllä haisi, mutta nyt nelikymppisenä ei - ei ennen vaihdevuosia?
En hikoile normaaliolosuhteissa. Kun urheilen, käytän.
heti suihkun jälkeen, tosin käytän kookosöljyä, en dödöä.
Laitan aamulla sitten ennen kuin pukeudun, enkä pese kainaloitani aamuisin. En haise hielle kainaloista yleensä lainkaan vaikka hikoilisin. Voin pitää samaa paitaa useammalla perättäisellä lenkillä ilman että se alkaa haista. Jalkani sen sijaan kyllä haisevat :(
en välttämättä edes joka päivä. Jos jotain menoa niin sitten vaikkei kyllä tarvitsisikaan. En haise hielle vaikka hikoilisinkin.
ja tästä oli muuten juttua lehdessä vähän aika sitten; suurimman osan ihmisistä ei tarvitsisi edes deodoranttia käyttää koska eivät haise...
ja tästä oli muuten juttua lehdessä vähän aika sitten; suurimman osan ihmisistä ei tarvitsisi edes deodoranttia käyttää koska eivät haise...
Tosin AV:lla on perinteisesti tiedetty toisin: kaikki haisee, se joka ei omasta mielestään haise, on turtunut omaan löyhkäänsä.
Mä haisen kausiluontoisesti. Hien hajuun vaikuttaa kuukatiskierto ja hormonit, stressi sekä syömäni ruoka. Yleensä kookosöljy peittää hajun - tosin se kestää vain yhden hien. Toisen hikoamisen jälkeen kainalossa alkaa haista, mutta tähän päästäkseni mun pitää oikeasti liikkua, pelkkä oleskelu ei riitä. Olen tosi vähähikinen.
Iltasuihkun tai -saunomisen jälkeen en. En tarvitse dödöä yötä vasten.