Urheilulajit joilla olet laihtunut?
Kommentit (10)
Uiminen ja 5km lenkkeily /joka päivä
kävely, stepperi.
Vähentämällä samalla hiilihydraatteja, mutta syömällä kyllä niitäkin.
kävely, stepperi.
Vähentämällä samalla hiilihydraatteja, mutta syömällä kyllä niitäkin.
tän vuoden puolella olen pudottanut painoa 16 kiloa.
Lähtöpaino oli siis yli 100 kiloa.
Liityin kalorilaskuriin ja olen pitänyt kalorit noin 1600. ja jos olen liikkunut niin olen syönyt ns. ylimääräiset liikunta kalorit. Aluksi pyöräilin 2 kilometrin matkan ja nyt noin 7 tuntia viikossa ja kilometrejä 7- 30 kilometriä yhdellä kertaa.
sykemittarin avulla olen seurannut sitä että pysyisin rasvanpolttosykkeellä.
Nyt huomaa että kunto on kasvanut vaikka aloitin lyhyellä matkalla.
Todella ankaria pelejä taidoiltaan samantasoista kaveria vastaan. Tunnin vuoroja kaksi-kolme kertaa viikossa, aina lämmittely + peliä täydellä sykkeellä niin että hiki virtaa.
Laihduin yllättävän nopeasti ja kunto nousi kohisten samalla. Todellakin suosittelen kaikille, joilla vain paikat kestävät välillä nopeatempoisiakin pelejä.
On tehokasta. Aloita ensin juoksun ja kävelyn yhdistänyt ja koko ajan juoksun määrää lisäten. Pidä huoli, että sulla on kunnolliset vermeet etkä yritä missään puuvillahupparissa juosta. Eli et tuskastu hirveään jokeen, kun vaatteet ei hengitä.
Tsemppiä laihdutukseen!
T. 9
(simpuran ennustava tekstinsyöttö...)
Tunnin rivakka hikikävely päivittäin. Pullat ja karkit ja jäätelö pois, muuten sama ruokavalio. Putosi 10 kiloa vuodessa.
Varsinkin yhdistelm kävely 5 km päähän uimahallille, ainakin tunnin uinti ja kävely takaisin tuotti tulosta.