Hatunnosto niille kiduttajien lähiomaisille jotka tekivät ilmoituksen
Kaikilta ei löydy kanttia ilmiantaa omaa lasta (tai muuta lähiomaista) poliisille.
Kommentit (12)
ollut pikkulapsen sukulainen. Tuskin edes tunsi kovin hyvin kun suhde oli niin tuore.
Vieraan lapsetn etu meni kuitenkin (onneksi) edelle!
Myös kidutettu taisi olla ilmoituksen tehneiden lähiomainen.
Jos vaakakupissa on vaikkapa sisar ja sisaren pahoinpitelemä lapsi (sisarenlapsesi), niin kumpi mahtaa ajaa edelle?
hakkaisivat ja kiduttaisivat veljentytärtäni!
Ihme logiikkaa sinulla, jos tarkoitit sitä että omalla kohdallasi olisit lojaalimpi siskollesi kuin hänen lapselleen...
Lapsi on aina lapsi ja pitäisi mennä AINA etusijalle.
aina mennä ohi, myös lievemmissä tapauksissa kuin tämä erityisen raaka ja järjetön kidutus.
Kukaan ei katso sivusta edes eläimen kidutusta saati lapsen.
Mun mielestä on erityisen kummallista, ettei koulun tekemiin ilmoituksiin saatu kunnon vastetta.
Myös kidutettu taisi olla ilmoituksen tehneiden lähiomainen. Jos vaakakupissa on vaikkapa sisar ja sisaren pahoinpitelemä lapsi (sisarenlapsesi), niin kumpi mahtaa ajaa edelle?
hakkaisivat ja kiduttaisivat veljentytärtäni! Ihme logiikkaa sinulla, jos tarkoitit sitä että omalla kohdallasi olisit lojaalimpi siskollesi kuin hänen lapselleen... Lapsi on aina lapsi ja pitäisi mennä AINA etusijalle.
Eli ilmiantaja, joka ilmiantaa oman lapsensa/lähisukulaisensa, niin ajattelee varmaan ensisijaisesti sitä kidutettua pienokaista ja sen etua. Koska onhan hänkin sukulainen.
niillähän oli vain epäilys kaltoinkohtelusta.
Onneksi oli rohkeutta, eikä veri ollut vettä sakempaa.
Ai kuka äitipuolen omainen teki ratkaisevan ilmoituksen? Mielenkiintoista.
SL - Suomen vihatuin nainen. Psykopaattipeto. Mätäne helvetissä. Keräsit itsellesi "kivaa" karmaa.
ilmoitusten vuoksi.
Mun mielestä on erityisen kummallista, ettei koulun tekemiin ilmoituksiin saatu kunnon vastetta.
Nyt on kaksi todella samantapaista, karmeaa tapausta sattunut ja lienee syytä aloituksissa tarkentaa, kummasta puhuu.
Minä kyllä ymmärsin aloituksesta, että on kyse tapauksesta AB ja Mimosa, jossa tyttö onneksi pelastui koska sekä pahan äitipuolen että isän sukulaiset tekivät ilmoitukset. Mutta kaikilla tätä tietoa ei ehkä ole vielä, kun tämä tapaus tuli vasta esiin.
En ole kuullut, että Eerikan tapauksessa yksikään sukulainen olisi reagoinut millään tavalla.
ok, no se selittää asian. Kyllä Eerikan tapauksessa useat sukulaiset reagoivat. TT:n molemmat vanhemmat ja E:n äiti.
ok, no se selittää asian. Kyllä Eerikan tapauksessa useat sukulaiset reagoivat. TT:n molemmat vanhemmat ja E:n äiti.
Missä on kerrottu, että TT:n vanhemmat ovat reagoineet millään tavalla? Minun silmiini ei ole osunut. Olen lukenut vain, että E:n äiti, koulu, naapurit jne. tekivät ilmoituksia.
Myös kidutettu taisi olla ilmoituksen tehneiden lähiomainen.
Jos vaakakupissa on vaikkapa sisar ja sisaren pahoinpitelemä lapsi (sisarenlapsesi), niin kumpi mahtaa ajaa edelle?