Mul piippas viestimun ihastukselta.. en uskalla avata sitä.. laitoin sille..
äsken viestin ja kysyin aika hölmön kysymyksen. Hävettää ja pelottaa, mitä se vastasi. Tsempatkaa.
Kommentit (13)
Mitä laitoit sille takas?
Ihanan romanttista ihastusta ilmassa, tahtoo jatkoa perheenemännän tylsään arkeen, että ees jollain on säpinää :-D
menepä sitten jo hammaspesulle ja sänkyyn, huomenna on kouluaamu.
niin on mun lasten kouluaamu ja itselläni vaativa päivä töissä:) Ihastuminen tekee tällaseksi. Tsori.
niin on mun lasten kouluaamu ja itselläni vaativa päivä töissä:) Ihastuminen tekee tällaseksi. Tsori.
tsemppiä projektiin ;)
Itseteen aina niin, että avaan, ja peitän kädellä viestin. Sitten luen sana/kirjain kerrallaan eteenpäin :P
apua. Se vastasi kivasti. Ihanaa. Mä olen ihan pehmee päästäni. Kiitos tsempeistä:)
Jos se on tyrmäys, eikö ole noloa kun sun vastaus viipyy? Mies voi luulla että sä suunnilleen viiltelet ranteitas auki sen takia kun et vastaa. Voit vielä pelastaa tilanteen vaikka viestillä "ai kauheeta, viesti lähti väärään numeroon, anteeksanteeksanteeks :O"
Tai jos se ei ole tyrmäys, ajattele miten tuskaisat oltavat miehellä on. Luulee että sanoi jotain tosi typerää, kun et enää vastaakaan.