Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Oh Hal David on kuollut,nyyyyyyyyyyh!
Kommentit (2)
Hal oli palkittu muusikko.Oletpa sivistymätön tapaus.
Mistäs noita kaikkia muistaa. En koe silti olevani sivistymätön, ehkä vain hänen musiikillinen alansa ei ole kiinnostanut minua. Minä puolestani luulen tietäväni paljon sellaista, mitä sinä et tiedä, mutta se pelkästään ei tee sinusta minun silmissäni sivistymätöntä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Alue: Aihe vapaa
Ihan tuntematon nimi, joten ei paljon minua hetkauta. Osanottoni kuitenkin sinne, jos oli sinulle kovinkin tärkeä persoona.