Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieli maassa menetetyn rakkauden vuoksi. Kauankohan kestää?

Vierailija
02.09.2012 |

Olin siis ollut jo pitkään sinkku, onneton ja yksinöinen. Salaa olin haaveillut eräästä tutusta miehestä ja keväällä sitten kauan odottamani ihme tapahtui, mies pyysi mua ulos! Olin onneni kukkuloilla. Tapailimme ehkä noin 5 kertaa vain, eli ei tietysti ollut kyse seurustelusta. Mutta sitten mies sanoi, että ei oikein ole innostunut minusta ja varsinkin seksi(se yksi ja ainut kerta) oli hänestä melkoisen karseaa. Olin siis pettymys hänelle.

Sain tästä kyllä sellaisen slaagin, että en ole toipunut, en sitten mitenkään. Ensin itkin ja surin, nyt vaan olen apaattisena, teen töitä, hoidan kotia ja lapsia, pala kurkussa koko ajan. Eron syy tuntuu niin pahalta. Olisi sanonut vaikka, että aika ei riitä tms. Mutta totuuden kuuleminen satutti. Olenko siis niin iljettävä, että seksin takia ei mun kanssa voinut olla? Ihan normipainoinen ja nätti olen, en mikään lahna vaan mielestäni ihan tavallinen nainen.

Kuinka tästä eteenpäin?

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja ilmeisesti seksitaidotonkin mies.

Oikeastaan mies teki palveluksen sinulle, kun paljastui jo alkumetreillä ikäväksi ihmiseksi.

Tutustu jatkossa miehiin paremmin ennen seksikokeiluja, niin todennäköisesti petyt vähemmän.

Olet todellakin ansainnut parempaa kuin tuollainen uroo.

Vierailija
2/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä välitä ap, hyvä että selvisi noin nopeasti mikä oli miehiään. Ei normaalit ihmiset tuollaisia asioita täräytä päin naamaa tahallaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä juttu jäi edelleen kiusaamaan.

Voi olla monta syytä, miksi mies laukoo törkeyksiä päästyään panolle. Paras arvaus on minusta, että mies on varattu tai sitoutumishaluton pelimies ja tuolla tavalla varmistaa, ettet soittele perään. Hänellä saattaa olla vakavampiakin ongelmia. Joka tapauksessa on katkera naisille ja kyvytön aitoon vuorovaikutukseen. Normaali mies ei käyttäydy noin, eikä se riipu seksin laadusta.

Sinulla kävi huono tuuri. Et varmasti ole ainoa, joka on saanut kokea häneltä samanlaista.

Vierailija
4/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jälkeen sanoo että seksi oli karseaa, tyhmä mies. Ei tunne ollenkaan naista, nainen tarvii aikaa että seksi alkaa sujumaan.

Minä itse itken 3kuukauden seurustelun loppumista, mies oli mun unelmien täyttymys, mutta minä en ollut hänelle se unelma. Mies vain ilmoitti että tästä ei tule mitään, hän on ollut liian kauan yksin eikä enää sopeudu parisuhteeseen.

Kannattaa kulkea silmät auki ja hymyillä, jossain on joku sinullekin

Vierailija
5/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap

Vierailija
6/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi karseaa ekalla kerralla? Mitähän suoritusta se odotti? Kuulostaa karsealta mieheltä. Seksi ei ensimmäiselle kerralla ole kovin luontevaa, mutta silti: mies on jotenkin häiriintynyt ja loukkasi tahallaan. Älä yhtään pelkää tutustua toisin miehiin, sillä ongelma oli sen miehen, ei ole sinun.

Vierailija
7/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jouti mennä.

Ansaitset parempaa.

Kuulostaa, että se seksi syytös oli vain teko syy määstä sinusta eroon.

Olisit iloinen että loppu suhde heti alkuunsa.

Äläkä erehdy ottamaa sitä takaisin vaikka kuinka rukoilisi.

Vierailija
8/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ap

Vierailija
9/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies jouti mennä.

Ansaitset parempaa.

Kuulostaa, että se seksi syytös oli vain teko syy määstä sinusta eroon.

Olisit iloinen että loppu suhde heti alkuunsa.

Äläkä erehdy ottamaa sitä takaisin vaikka kuinka rukoilisi.

pahimmalta tossa tuntui just toi seksihomma, mulle ei ikinä tulis mieleen sanoo miehelle et hei sorry vaan mut olet ihan surkee pedissä, muuten kyllä kiva. Hirveä loukkaus itsetunnolle.

t.ap

Vierailija
10/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tapaus on mielestäni niin sanottu selvä tapaus.

Miehellä ei aluin pitäinkään ollut tarkoitus olla sinun kanssa pitkään.

Hänellä oli mielessä vain se ..öööö yksi juttu ja kun sai mitä halusi niin sillä selvä.

Vierailija
11/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itsetunto on siitä kiinni saatko kyrpää vai et niin kovin heiveröisellä pohjalla se sinulla on.

Vierailija
12/12 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan syvästi ongelmainen tapaus itse. Minulla on myös tuollainen tyyppi menneisyydessäni, joka miettii ensin itsekseen, mikä olisi mahdollisimman loukkaavaa, ja sitten jotain keksittyään jauhaa sitä, vaikka ihan itsekin tietää juttunsa katteettomiksi. Ei ole yllätys, että saman ihmisen oma koko elämä on pelkkää angstia, vaihe toisensa jälkeen.

Ole tosiaan tyytyväinen, että pääsit hänestä eroon. NÄille tällaisille luusereille ei mikään ole liian alhaista, pettäminen jne. Hyvin voit itse löytää paremman ja rakentaa hänen kanssaa hienon elämän. Sen näkeminen tulee olemaan todella rankkaa tälle nyt kohtaamallesi ali-ihmiselle - tiedän kertoa kokemuksesta :-).