Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saat tietoosi, että työpaikallasi oinen työntekijä

Vierailija
02.09.2012 |

on mustamaalannut sua ja sun perhettä muille työkavereille, miä teet?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaisin ymmärtää, että en ole ainoa josta puhuu paskaa.

Vierailija
2/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

että pitää huolen vain omista asioistaan eikä sotkeudu muiden asioihin...kaikkien työntekijöiden kuullen vieläpä...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alainen puhui ja mulle tuli muut ihmiset kertomaan että "hän juoksee pomojen luona"

En välittänyt koska kyseinen henkilö puhui pahaa entisistäkin pomoistaan. Ajattelin että kukaan ei ole niin tyhmä että uskoo ja minä olen vastuussa vain omista tekemisistäni ja puheistani.

Sanomattakin selvä että ko. henkilö esiintyi minulle mitä miellyttävimmin.

Vaan kuinkas kävi ? Mulle tarjottiin paketti

!

Jos nyt olisin samassa tilanteessa.

- kysyisin näiltä ystävällisiltä että voitko täsmentää...

No oikeesti en tiedä mtä tekisin.

Sama homma kuin selkään puukotuksessa yleensäkin - mitä siinä muka voi tehdä ?

Mutta jos olisin esimies vielä joskus ja mulle tultaisiin kertomaan samanlaista tarinaa, suhtautuisin äärettömän varautuneesti .

Ennen paketin tarjoamista keskustelisin sen henkilön itsensä kanssa. Sittn miettisin uudestaan, kenelle se paketti annetaan.

Vierailija
4/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alainen puhui ja mulle tuli muut ihmiset kertomaan että "hän juoksee pomojen luona" En välittänyt koska kyseinen henkilö puhui pahaa entisistäkin pomoistaan. Ajattelin että kukaan ei ole niin tyhmä että uskoo ja minä olen vastuussa vain omista tekemisistäni ja puheistani. Sanomattakin selvä että ko. henkilö esiintyi minulle mitä miellyttävimmin. Vaan kuinkas kävi ? Mulle tarjottiin paketti ! Jos nyt olisin samassa tilanteessa. - kysyisin näiltä ystävällisiltä että voitko täsmentää... No oikeesti en tiedä mtä tekisin. Sama homma kuin selkään puukotuksessa yleensäkin - mitä siinä muka voi tehdä ? Mutta jos olisin esimies vielä joskus ja mulle tultaisiin kertomaan samanlaista tarinaa, suhtautuisin äärettömän varautuneesti . Ennen paketin tarjoamista keskustelisin sen henkilön itsensä kanssa. Sittn miettisin uudestaan, kenelle se paketti annetaan.

Vierailija
5/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jäi vähän epäselväksi..

Vierailija
6/6 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähdet ja saat tietyt korvaukset.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi neljä