Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Psykologit ohoi

Vierailija
02.09.2012 |

Mistä johtuu seuraavat "piirteet" lapsessa. Poika täytti juuri 9-vuotta ja äitinsä on mennyt avoliittoon uuden miehen kanssa. Ainoa lapsi on tämä ja siis miesystäväni lapsi. Tulee isälleen n joka toinen viikonloppu + muita tapaamisia. Uudessa kodissa on isompi velipuoli ja siellä kodissa on rahaa, materiaali on tärkeää ja tämäkin poika saa lähes kaiken, mitä haluaa. Mutta käytöksestä: poika korostaa kaikessa keskustelussa, kuinka hän on paras, lähes kaikessa mitä tekee: "mun ei tartte lukea koulussa Englantia, koska osaan jo kaikki sanat", "mä olen paras meidän luokalla", "Mulla on 15- uutta kaveria (pientä liioittelua), "mä voitan mun kaverit kaikissa peleissä", jne. Kuuluuko tämä ikään vai voiko tämä olla oire, ja jos on niin mistä? Lapsi kestää häviämistä todella huonosti esim. lautapeleissä ym.Äitinsä kohtelee lasta kuin pientä kunigasta, emme tiedä miksi.El ns curling-vanhemmuutta ilmeisesti. Kohdellaan myös vähän pienempänä kuin mitä iksänsä on, koska on myös pieni kokoinen. jne.

Kommentit (1)

Vierailija
1/1 |
02.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevansa jotain mitä ei oikeasti koe olevansa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan kaksi