Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos olet ollut salarakas ja narahtanut hommasta miehen vaimolle,

Vierailija
01.09.2012 |

miten jäit kiinni?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini vaimo on täysin vakuuttunut, että miehensä on salasuhteessa kanssani. On tentannut miestään työpaikan naisista ja nyt mielestään saanut miehen kiinni kun oli tutkinut puhelimen, josta oli löytynyt jokin vitsisävyisesti kirjoitettu viesti. Se viesti liittyi kylläkin työasioihin, jossa kuittasin ymmärtäneeni ohjeet, ja lupasin olla hiljaa asiasta tai jotain muuta sellaista. En edes muista viestin tarkkaa sanamuotoa, mutta tapanani on kyllä kommunikoida kevyeen sävyyn.

Nyt olen sit saanut tältä vaimolta viestin, jossa minua vaaditaan tilille heidän perhe-elämäänsä sekaantumisesta jne. No voi hyvää päivää! Jätin viestin omaan arvoonsa. Nyt kylläkin olen alkanut miettimään auttaisiko tätä vaimoa ja tietysti työkaveriani se, että yrittäisin asiallisesti jutella ihan vaikka kasvotusten rouvan kanssa. Pahoin vain pelkään, että jos vaimo minut näkisi, saattaisi tilanne pahentua... En nyt mikään kaunotar ole, mutta ok kuitenkin.

Olisko hyviä ehdotuksia?

Siis ihan oikeasti kaipaisin neuvoja... Hmm... Pitäisikö aloittaa ihan oma ketju?

Vierailija
2/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin reissussa naimisissa olevan miehen kanssa. Olin tosi nuori ja asuin vielä vanhempien luona. Kun musta ei kuulunut muutamaan päivään mitään äiti selvitti numerotiedustelusta tän miehen numeron koska olin joskus äidille maininnut sen nimen. Äiti sitten soitti siihen numeroon mutta se sattui olemaan miehen vaimon käytössä oleva liittymä ja vaimo laski yhteen 1+1...

Laittoi sitten viestiä miehelleen ettei tarvitse tulla enää kotiin. He sitten todella otti avioeron samantien.

Myöhemmin selvisi että myös vaimolla oli salarakas ollut jo jonkin aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
27.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
4/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä miltä vaimo näyttää tai yhtään mitään muutakaan. Enkä halua tietää.

Pakko pitää salassa, jos haluaa homman jatkuvan.

Mun rakkaan vaimo epäilee (tutki miehen puhelimen yms.). Vielä ei ihan paljastuttu, mut musta tuntuu, että mies salaa haluaa jäädä kiinni. Minä siis todellakaan EN! Itsellänikin on perhe, koskaan aiemmin en ole pettänyt. Tämä suhde nyt vaan on parasta mitä mulle on tapahtunut yli 20 vuoteen. En halua sen loppuvan... Paitsi ehkä sit joskus jos toteamme miehen kanssa kuuluvamme toisillemme kokonaan. Vielä ei kuitenkaan ole sen aika.

Saatte vapaasti tuomita. Minä olen liian onnellinen yhteisistä hetkistämme välittääkseni!

Vierailija
5/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

viestin että miehellään on suhde. Ilmeisesti meidät oli nähty kahvilla ja kyllähän se kemia näkyi kilometrien päähän. No, mies kyllä tapaa töiden puolesta paljon ihmisiä ja käy kahvillakin joten tuo oli helppo selittää:)

Vierailija
6/15 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaverini vaimo on täysin vakuuttunut, että miehensä on salasuhteessa kanssani. On tentannut miestään työpaikan naisista ja nyt mielestään saanut miehen kiinni kun oli tutkinut puhelimen, josta oli löytynyt jokin vitsisävyisesti kirjoitettu viesti. Se viesti liittyi kylläkin työasioihin, jossa kuittasin ymmärtäneeni ohjeet, ja lupasin olla hiljaa asiasta tai jotain muuta sellaista. En edes muista viestin tarkkaa sanamuotoa, mutta tapanani on kyllä kommunikoida kevyeen sävyyn.

Nyt olen sit saanut tältä vaimolta viestin, jossa minua vaaditaan tilille heidän perhe-elämäänsä sekaantumisesta jne. No voi hyvää päivää! Jätin viestin omaan arvoonsa. Nyt kylläkin olen alkanut miettimään auttaisiko tätä vaimoa ja tietysti työkaveriani se, että yrittäisin asiallisesti jutella ihan vaikka kasvotusten rouvan kanssa. Pahoin vain pelkään, että jos vaimo minut näkisi, saattaisi tilanne pahentua... En nyt mikään kaunotar ole, mutta ok kuitenkin.

Olisko hyviä ehdotuksia?

Vierailija
7/15 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies meni töihin sunnuntaina ja jäin nukkumaan. Petasin siististi sängyn... olin pedannut sen eri lailla kun kumpikaan heistä.

Vaimo sitten oli ottanut pultit, mies ei kertonut minulle tapauksesta, kuulin kaveriltani...

Vierailija
8/15 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

epäili jonkun jepen käyvän heillä, kun hän on työreissussa. Valehteli olevansa perjantaihin työmatkalla. Rouva oli soitellut torstaina tarkastuspuhelua vielä kuuden maissa ja mies kovin selitti olevansa täällä "Tukholmassa Scandicissa taas vaihteeksi, taidanpa mennä tohon kebulapaikkaan, jossa viimeksi oli hyvää ruokaa..." Oikeasti oli ajelemassa lentokentältä kotiin. Tuntia myöhemmin pökäsi kotiinsa ja rysän päältä jäivät sängystä kiinni.

Vierailija
9/15 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hänen käytöksensä oli vaimon mielestä muuttunut ja lopulta yksi pieni esine väärässä paikassa oli varmistanut asian. Vaimo jäi odottelemaan suhteen loppumista. Siinä vaiheessa vaimo oli minulle vielä salavaimo, en tiennyt hänestä mitään. Myöhemmin vaimo oli selvitellyt henkilöllisyyteni ja etsi minut käsiinsä, kun suhde oli jo loppunut.

Vierailija
10/15 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
11/15 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viestiteltiin myöhään illalla, kun vaimo oli töissä. Laitoin lopuksi yhden kuvaviestin, jota mies ei enää huomannut, vaan kävi nukkumaan.

Vaimo huomasi viestin tulleen ja luki sen.

Vierailija
12/15 |
03.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli mies ei ole paljastanut minua. Tai jos on, niin en tiedä sitä.

Vierailija
13/15 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muija oli lukenut miehensä sähköpostit ja tarkistanut puhelimen.

Vierailija
14/15 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuli mieleen miten mä olen saanut kerran puhelun mun miespuolisen kaverini salarakkaalta. Kaverini oli naimisissa ja samoin se nainen oli tahollaan naimisissa, mutta se ei estänyt soittamasta mulle jouluaaton aattona ja vaatimaan selitystä miksi olen kaverina sen tyypin kanssa.

*huoh*

Vierailija
15/15 |
26.02.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="04.09.2012 klo 07:52"]

Mun rakkaan vaimo epäilee (tutki miehen puhelimen yms.). Vielä ei ihan paljastuttu, mut musta tuntuu, että mies salaa haluaa jäädä kiinni. Minä siis todellakaan EN! Itsellänikin on perhe, koskaan aiemmin en ole pettänyt. Tämä suhde nyt vaan on parasta mitä mulle on tapahtunut yli 20 vuoteen. En halua sen loppuvan... Paitsi ehkä sit joskus jos toteamme miehen kanssa kuuluvamme toisillemme kokonaan. Vielä ei kuitenkaan ole sen aika.

Saatte vapaasti tuomita. Minä olen liian onnellinen yhteisistä hetkistämme välittääkseni!

vielä yhdesdä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kuusi yhdeksän