Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teistä normaalia, että viidesluokkalainen

Vierailija
01.09.2012 |

kirjoittaa tähän tyyliin:

Haluasin tänä vuona opia fysiikkaa ja kemia. Minun pitäsi harjottella lukemista.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huolissani jos kyseessä on ihan suomalainen lapsi. Ota yhteyttä suoraan erityisopettajaan jos luokanopettaja (kirjoitit äidinkielen opettajasta, onko siis eri opettaja?) ei reagoi. Käykä poika erityisopettajan luona?

Vierailija
2/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä kun olin huolissani, kun ekaluokkalaiseni kirjoittaa noin; unohtaa eli ei huomaa kaksoiskonsonantteja ja -vokaaleja. Jotenkin ajattelin, että niiden pitäisi tulla heti oikein. Tai ehkä hänellä on sitten tuo "vika" vielä viidennelläkin...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
04.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ellei ole saanut aiemmin! (Jos on saanut aiemmin ja on todettu, ettei se auta, silloin eri tilanne.)

T. Ope

Vierailija
4/6 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli huonoa kieltä ja en olisi ikätasoiseksi uskonut, mutta äidinkielen ope ei ole ollut huolissaan. Kuulemma normaalia.

Vierailija
5/6 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta se oli huonoa kieltä ja en olisi ikätasoiseksi uskonut, mutta äidinkielen ope ei ole ollut huolissaan. Kuulemma normaalia.

Itse olen hieman huolissani, koska minä kirjoitin hänen ikäisenään jo loistavasti pitkiä tarinoita, luokan parhaita aineita jne. Kyseinen vitosluokkalainen on kylläkin poika, liekö sillä merkitystä..

Vierailija
6/6 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä huolissani jos kyseessä on ihan suomalainen lapsi. Ota yhteyttä suoraan erityisopettajaan jos luokanopettaja (kirjoitit äidinkielen opettajasta, onko siis eri opettaja?) ei reagoi. Käykä poika erityisopettajan luona?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän kuusi