Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

vierailutavoista vielä

Vierailija
31.08.2012 |

Tästä on keskusteltu, mutta...Onko teille ok.,jos teille tullaan ilmoittamatta kahville?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jopa mieluummin niin... eipä tarvi siivota ja leipoa etukäteen :)

Vierailija
2/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

eli jos on valmis siihen, että koti on sekaisin enkä jouda seurustelemaan alas istuen vaan jatkan hommaa siitä missä olen ja teen kotitöitä siinä samalla. Mehua voin lasiin kaataa, jos on jano, ja sanoa, että jos on nälkä voi jääkaapista ottaa ruokaa. Ja jos on valmis siihen, että 5 min päästä sanon, että kiva oli nähdä, nyt me lähdetään viemään x sinne, kun on aika lähteä ja passitan vieraan ulos. Näillä ehdoilla tervetuloa.

Toisaalta ystävät kyllä tietää, että jos on hätä ja tarve purkaa itseään, voi tulla milloin vaan ja silloin keskeytän kyllä kaikki hommat, mutta lähteä pitää silloin kun pitää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta meillä saattaa olla keittiö aika huiskin haiskin... Se on se huone, jossa oon enimmäkseen vauvan kanssa, ja sen kyllä huomaa!

Jos haluat maitoa kahviisi, sitä ei todennäköisesti yllätysvierailulla ole, kuten ei myöskään pullaa tmv, paitsi just nyt :)

Vierailija
4/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

en tykkää jos meille tullaan ilmottamatta. Esim. joskus kaveri tuli ja pimpotti ovikelloa monta kertaa putkeen. Olin just saanut vauvan nukahtamaan ja aikoin itsekin ottaa tirsat kun väsytti. No, vauva heräs ja alkoi rääkymään. Kaveri vaan iloisesti alkoi juttelemaan ja istahti sohvalle kun minä sitten kitisevää vauvaa siinä vieressä hyssyttelin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yhdeksän seitsemän