Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Vaaratilanteita yhden yön jutuissa?

Vierailija
31.08.2012 |

Onko teillä tullut mitään vaaratilanteita/ikäviä yllätyksiä vastaan? Hoidon kumppani paukahtaa paikalle kesken kaiken? Seuralainen lähtee aamulla läppärisi/lompakkosi mukanaan tms.?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta ikäviä yllätyksiä kyllä. Tilastojeni mukaan ainakin kolmasosa yhdenyön jutuistani on aamuyöllä/aamulla paljastunut varatuiksi. En tiedä miksi asiasta on pitänyt minulle uskoutua. Lopuistakin osa on saattanut olla varattuja, mutta tajunnut sentään pitää asian omana tietonaan.

Vierailija
2/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jäbikästä on ollut vaikeaa päästä eroon, kun ei ole taksirahaa, ei tiedä missä on, jne.

Kerran jouduin yhden jätkän viemään bussipysäkille saakka ja kerroin että menet siihen ja odotat bussia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus jäbikästä on ollut vaikeaa päästä eroon, kun ei ole taksirahaa, ei tiedä missä on, jne.

Kerran jouduin yhden jätkän viemään bussipysäkille saakka ja kerroin että menet siihen ja odotat bussia.

Ne on usein alunperinkin ollu vähän hukassa ja siksi helppoja uhreja :D

Vierailija
4/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häätävät kiirellä pois vai miten selviää?

Ihan ovat siis itse sanoneet ett sori pitää mennä ku tyttöystävä/vaimo/whatever odottaa. Muutama on vielä kehdannut pyytää puhelinnumeroa ja uusintaa siinäkin vaiheessa.

Vierailija
5/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli alkuillasta ihan tolkuissaan enkä epäillyt mitään.. myöhemmin kämpillään alkoi oirehtia kummallisesti, nykimään, toistelemaan juttuja, paranoidin oloinen, alkoi hikoilla voimakkaasti ja aukoi ikkunat (oli kylmä).

Oli siis huumeissaan. Oli muutaman illan juttu (puolituttu), eikä aiemmin ollut seurassani huumeissa.

Vierailija
6/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin itse varmaan saanut sydänhalvauksen. Boa oli ihan vapaana miehen kämpässä.

Vierailija
7/21 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

hoito, kusi aamupöhnissään yöpöydän laatikkoon.

Vierailija
8/21 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti yhden yön hoito pani mut paksuksi. No, abortillahan siitä toki selvittiin, mutta vaiva se sekin vaiva oli.

"ei mulla ole kondomia" joo joo kunhan halusi paljasta pillua, on ne miehet sikoja paljas pillu vaan mielessä ja lastit haluaa sisään aina laskea vaikka ehdotin suuta.

Vierailija
9/21 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahdesti yhden yön hoito pani mut paksuksi. No, abortillahan siitä toki selvittiin, mutta vaiva se sekin vaiva oli.

"ei mulla ole kondomia" joo joo kunhan halusi paljasta pillua, on ne miehet sikoja paljas pillu vaan mielessä ja lastit haluaa sisään aina laskea vaikka ehdotin suuta.

Hah, tämä on kuin omasta elämästäni! Lähdin yhden Abun mukaan yökerhosta ja sen kämpällä yhtäkkiä kun ryhdyttiin puuhiin, Abulle tosi yllättäen, paikalle pamahtikin naapurihuoneesta kolme sen kaveria!! Kaikki sitten vaativat osansa ja eihän ne suomalaiset kondomit muka mahtuneet pojille!

Vierailija
10/21 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah, tämä on kuin omasta elämästäni! Lähdin yhden Abun mukaan yökerhosta ja sen kämpällä yhtäkkiä kun ryhdyttiin puuhiin, Abulle tosi yllättäen, paikalle pamahtikin naapurihuoneesta kolme sen kaveria!! Kaikki sitten vaativat osansa ja eihän ne suomalaiset kondomit muka mahtuneet pojille!

En kyllä tiedä mistä noin tyhmiä ihmisiä löytyy, mutta ainakin itä-Helsingistä. Ei jeesus sentään :( Toivottovasti et ole lapsia koskaan saanut, sääliksi käy jo nyt.

Vierailija
11/21 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tiedä mistä noin tyhmiä ihmisiä löytyy, mutta ainakin itä-Helsingistä. Ei jeesus sentään :( Toivottovasti et ole lapsia koskaan saanut, sääliksi käy jo nyt.

En tiedä mistä arvasit, että asun Itä-Helsingissä, mutta eihän sen nyt varsinainen yllätys pitäisi olla että minkä vuoksi näkee paljon valkoisia äitejä tummien lapsien kanssa mutta ei yhtään tummia äitejä valkoisten lasten kanssa...

En suostu häpeämään sitä, että olen seksuaalinen olento. Minulla on oikeus nauttia seksistä siinä missä miehenkin.

Vierailija
12/21 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole minulta kadonnut mitään. Mutta kerran mies luuli minun vieneen hänen rahansa. Tosiasiassa oli ollut niin kännissä, ettei muistanut juoneensa kaiken. Aamulla herätin ja ilmoitin lähteväni kotiin. Sillä tais kestää hetken ennen kuin heräsi. Pääsin lähimmälle bussipysäkille asti, kun ukko juoksee puolipukeisena perästä ja alkaa karjua ja syytellä. Ei siinä mitään, samalla pysäkillä oli mummoja menossa jumanlanpalvelukseen.

Vierailija
13/21 |
01.09.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä mistä arvasit, että asun Itä-Helsingissä, mutta eihän sen nyt varsinainen yllätys pitäisi olla että minkä vuoksi näkee paljon valkoisia äitejä tummien lapsien kanssa mutta ei yhtään tummia äitejä valkoisten lasten kanssa...

En suostu häpeämään sitä, että olen seksuaalinen olento. Minulla on oikeus nauttia seksistä siinä missä miehenkin.

Varo nyt ettet sankkeria saa. Toivottavasti löytyisi sulle joku vakio.

Vierailija
14/21 |
21.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
15/21 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi yhdenyönhoito soitteli perään ja syytteli minua tippurin levittämisestä. No, en ollut. Asia varmistui, kun kävin seuraavana päivänä testissä. Ei ollut kaverin puhelinnumeroa, että olisin päässyt ilkkumaan, miten ei kannata dippailla munaansa missä tahansa kolossa ja voisi esittää asiansa hieman hienovaraisemmin, mokoman tautipesän. Taisipa muuten jäädä vihoviimeiseksi yhdenyönjutukseni ennen vakiintumistani, mikä ei harmita yhtään. 

Vierailija
16/21 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2012 klo 00:24"]

[/quote]

Se ei ole miehen syy. Raiskasiko ne sinut? Jos ei niin miksi et vaatinut kondomia? Miksi et sen lisäksi käytä muuta ehkäsyä?

Kaksi aborttia ei ole kuin sinun vika eikä kenenkään muun. Turha selittää mistään vahingosta koska tuo on tahallista.

Juuri tuon takia abortit pitäisi olla omaskustanteisia koska niitä käytetään miten sattuu.

Vierailija
17/21 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="01.09.2012 klo 00:40"]

Juu siinähän nautit. Kun Abu ja sen kaverit nussii sinua vuorotellen. Olet sellainen tuttu ja turvallinen patja

Vierailija
18/21 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
19/21 |
22.07.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilta on ryövätty läppäri ja puhelin. Mulla oli joskus nuoruudessa sellainen tosi epävakaa tyyppi (itkeskeli, avautui elämästään liikaa, oli tosi ahdistava,masentunut) josta en meinannut päästä eroon. En siis loppujen lopuksi edes halunnut seksiä edes (eikä ilmeisesti sekään) mutta en meinannut saada sitä ulos asunnostani kuin uhkailemalla. Itse en menisi myöskään koskaan vieraan luo yöksi, kun ei tiedä mitä sen kämpässä on odotamassa. Ja sitten on ne kaikki tauditkin vielä riskinä jos ei käytä kumia.

Vierailija
20/21 |
11.09.2013 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up