Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

paikalla ketään jolla on paksu ja pitkä tukka? (ei! hiuslisäkkeet)

Vierailija
31.08.2012 |

vinkkejä hoitoon? :)

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä tulee.

Vierailija
2/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ole kuullut että AV-mammoilla on lyhyt punainen kananpersetukka. Minä poikkeuksena jolla hiukset vaaleat, olkapäille asti. Ja sinä toinen poikkeus

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luscious Long -shampoo ja hoitoaine + tehohoito. Joskus latvoihin hiuksiin jätettävä hoitoaine. Nää toimii mulla :)

Vierailija
4/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytän kyllä hoitoainetta, ihan normaaleja markettishampoita ja hoitoaineita.

Vierailija
5/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiuslaatu luonnontaipuisa (ei mikään käkkärä) ja sellainen vähän karhea.

Rasvoittuva päänahka minulla ei ole laisinkaan joten vältän tiheää pesemistä. Myös tuotteiden on oltava mahdollisimman kosteuttavat, ei kuitenkaan lätistävät.System Professionalilta olen löytänyt todella hyvän sarjan.

Vierailija
6/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, en hoida omaa pitkää ja paksua tukkaani oikein mitenkään, mitä nyt päivittäin pesen ja käytän hoitoainetta. En käytä muotoilutuotteita tai värjää hiuksiani, ja hiuslaatuni on ohut ja pehmeä (mutta hiuksia määrällisesti niin maan perkeleesti). Pidän yleensä ponnarilla tai isolla ranskanletillä takana. Ruoska pysyy ihan hyvänä kun sitä ei liikaa puunaa ja hinkkaa. Kaipasit varmaan hieman erilaisia vinkkejä, mutta tässä omat kokemukseni.

Vierailija
7/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kun jouduin raskauden jälkeisen karvanlähdön takia leikkaamaan sen, mutta kun oli, hoidin sitä luomusamppoolla ja laimennetulla omenaviinietikalla.

Vierailija
8/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hormonit on seuraava.

Mutta se, mihin voit ite vaikuttaa on syöminen, hiusten pesu ja muu käsittely.

Syö hyvin. Puutokset (esim. vitamiini- tai hivenaineiden) näkyy hiuksissa. Harjaa hiukset ja päänahka säännöllisesti, harjaaminen vilkastuttaa päänahan verenkiertoa. Älä pese liian usein. Käytä viileähköä vettä pesuun ja (lähes) kylmää huuhteluun.

Vierailija
9/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En erityisesti hoida, pesen kerran päivässä XZ shampoolla ja _vähän_ hoitoainetta sen jälkeen latvoihin. En käytä fööniä/kiharrinta/suoristusrautaa kun ani harvoin, jos juhlia tmv. kun pitää olla erityisen siisti. En myöskään muotoilutuotteita (en edes lakkaa) kun ani harvoin, juurikin juhlissa ym.

Kampaajalla käyn 3-4 kertaa/vuosi leikkauttamassa latvat.

Aiemmin värjäsin (ja käytin fööniä ym. useammin, en kuitenkaan "päivittäin") hiuksia, kun lopetin hiuksista tullut terveemmät ja paksummat. Yllättävää kyllä, myös oma väri näyttää todella hyvältä, muutamaankin kertaan kysytty millä värjään hiuksiani ;)

Vierailija
10/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

on outo tukka. En käytä hoitoainetta ja jos jätän märän, takkuisen tukan harjaamatta, takut selviää itsellään hiusten kuivuessa!

Vierailija
11/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla n 7-8vk:n välein siistitään latvat ja hieman ohennetaan. Samalla laitetaan ehkä värihuuhtelu tai raitoja sen mukaan mikä tarpeen.

Kotihoitona käytän kms sarjan shampoota ja hotoainetta ehkä pari kertaa viikossa. Saman sarjan lämpösuojaa käytän jos kiharran tai kuivaan hiuksia.

Hiukseni ovat luonnonkiharat ja paksut, välillä tuntuu että tukkaa liikaakin.

Mutta n 5v sitten kun itse värjäilin ja sävytin hiuksia olivat huonossa kunnossa. Kun lopetin omat värjäilyt ja markettishampoot ym tukka kasvoi ja tuuhentui.

Kampaamolasku 7-8vk:n välein on n 80e, mielestäni ei paljon kun muuta ei pidä tehdä. Kms shampoolla selviää reilu puoli vuotta, kampaajakin sanoi. En muista mitä maksaa normaalisti, viimeksi hamstrasin netistä alesta sarjan tuotteita varastoon. Hyviä ovat.

Vierailija
12/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja hiuslaatu luonnontaipuisa (ei mikään käkkärä) ja sellainen vähän karhea.

Rasvoittuva päänahka minulla ei ole laisinkaan joten vältän tiheää pesemistä. Myös tuotteiden on oltava mahdollisimman kosteuttavat, ei kuitenkaan lätistävät.System Professionalilta olen löytänyt todella hyvän sarjan.

karkeat ja taipuisat, paksut, kasvavat ennätysnopeasti. Parhaat vinkit hiustenhoitoon ovat viileä vesi ja erittäin hieno suomalainen tervashampoo ja saman sarjan hoitoaine, tärkeintä on ettei koskaan pese vain pelkällä shampoolla. Pyyhekuiviin hiuksiin laitan aina laadukasta hoitoainetta kuten Kerastasen Oleo relax. Harjauksen sijasta hiuksilleni riittää ainoastaan kampaus harvapiikkisellä kammalla. Harjaaminen katkoo ja repii hiuksia.

Vierailija
13/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, kuinka kukaan, jolla on paksu ja pitkä tukka, viitsii pestä sitä joka päivä!?! Kuivuminen kestää iltapäivään asti, jos aamulla pesee ja jos on erehtynyt laittamaan vaikka palmikon, se on melkein yhtä märkä iltapäivällä kuin aamulla:-(

Vierailija
14/14 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en tajua, kuinka kukaan, jolla on paksu ja pitkä tukka, viitsii pestä sitä joka päivä!?! Kuivuminen kestää iltapäivään asti, jos aamulla pesee ja jos on erehtynyt laittamaan vaikka palmikon, se on melkein yhtä märkä iltapäivällä kuin aamulla:-(

myös illalla pesty on kostea vielä aamullakin paksutukkainen

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kahdeksan kaksi