Naiset, pystyttekö arvioimaan miehen varustuksen koon esimerkiksi halatessa?
Eli kun mies on lähellä vartaloanne, niin saatteko siinä vaatteiden läpi käsityksen varustelun koosta (jos siinä on jo vaikka jonkinlaista kiihtymystä)? Huomaatteko eron isomman ja pienemmän välillä?
Kommentit (10)
Täällä taas teinit kirjoittelee. Eikö teille ole äiti kertonut, että lepotilalla ei ole juurikaan mitään tekemistä sen mitan kanssa, jolloin kalu on juhlakunnossa :) Mutta jatkakaa toki jutusteluanne.
kyllähän sen huomaa, jos mies on selvästi kiihottunut mutta silti ei tunnu kuin pieni tuikku siellä housuissa. Silloin se on pienehkö. Mutta mitäpä siitä koosta, kun tärkeintä on sen oikea käyttö.
Kertokaa nyt naiset kokemuksistanne!
lepotilalla ei ole juurikaan mitään tekemistä sen mitan kanssa, jolloin kalu on juhlakunnossa :)
ei nyt ole kyse vaan siitä, miltä se tuntuu housujen läpi!
lepotilalla ei ole juurikaan mitään tekemistä sen mitan kanssa, jolloin kalu on juhlakunnossa :)
ja tunnen jostain syystä hänen elimensä housujen läpi, siihen voi olla kaksi syytä: miehellä on iso kalu lepotilassa tai hänellä on pieni kalu kovana. Jos en pujota kättä housujen sisään, en siinä ohimennen saa tarkempaa selvää. Monilla miehillä on sitäpaitsi aika kireät alushousut, joten ei se kalu heilu miten sattuu esillä.
Itse luotan enemmänkin nenän kokoon. Jalatkaan eivät ole yhtä varmasti suhteessa kalun kokoon, mutta iso nenä on lähes varma merkki isosta kalusta.
jos on pieni nenä...?
ja tunnen jostain syystä hänen elimensä housujen läpi, siihen voi olla kaksi syytä: miehellä on iso kalu lepotilassa tai hänellä on pieni kalu kovana. Jos en pujota kättä housujen sisään, en siinä ohimennen saa tarkempaa selvää. Monilla miehillä on sitäpaitsi aika kireät alushousut, joten ei se kalu heilu miten sattuu esillä.
Itse luotan enemmänkin nenän kokoon. Jalatkaan eivät ole yhtä varmasti suhteessa kalun kokoon, mutta iso nenä on lähes varma merkki isosta kalusta.
jos on pieni nenä...?
epäilen, että on tunkenut sinne täytetyn sukan. Sori vaan. Pieninenäinen mies ei pääse edes saatille.
En tiedä tästä, mutta jotenkin pienimunaisuuden aistii olemisesta.
Mulla oli pomo, joka on todistetusti hetero ja kaikintavoin alfauros. Jotenkin vain siitä aisti sen, että muna on pieni. Asia tuli ilmi pienistä yksittäisistä jutuista. Suunnattoman egon takaa näkyi se pienimunaisuuden taakka.
Sitten taas toisaalta on olemassa sellaisia normaalinnäköisiä miehiä, joiden ei tartte kompensoida munan kokoa ylimääräisellä machoilulla.
Tais olla epäselvä sepustus. Asia on tosi mielenkiintoinen ;)