Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lihava anoppini alkoi karppaamaan vuosi sitten. Nyt on

Vierailija
31.08.2012 |

edelleen lihava ja puhkesi kaupan päälle vielä diabetes!

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun äiti myös höyrähti tohon karppaamiseen. Niin saarnasi meillekin ruokavaliosta kuinka pitäisi pastat ja leivät jättää pois ja oli olevinaan niin asiantuntevaa niiden fysiologisista vaikutuksista...

Nyt on puolisentoista vuotta karpannut ja on edelleen yli satakiloinen, ja me pastan ja leivänpuputtajat edelleen normaalipainoisia...

Vierailija
2/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

oli se ruokavalio sitten mikä tahansa. ja sen takia he lihavia alunperin ovatkin.

Itse olen normaalipainoinen ja aloin karpata ihan muista syistä kuin laihtuakseni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tekevät kyllä ihan varmasti jotain väärin.

Pyrkivät varmaankin atkinssonin tiedin tapaiseen.

Ideahan on kuitenkin vähentää hilareita ja sitä kautta kaloreiden saantia.

Ainakin mulla toiminut loistavasti 95kg => 85kg, farkut 36" => 32".

Kolmen perunan sijaan syön yhden, aamupala ei ole leipää vaan puuroa. Jos satun mäkkärillä syömään aterani ei sisällä raneja vaan salatin. Muusin sijaan juureksia jne.

Vierailija
4/4 |
31.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tippunu normaalipainon sisällä 5kg (60kg ->55kg) vähähiilihydraattisella ruokavaliolla. Liikkunut olen samalla tavalla kuin ennenkin (paljon siis), mutta pääsääntöisesti olen vaihtanut hiilarilisukkeet vihanneksiin. Eli en ole lisännyt lihansyöntiä, vaan korvannut perunan/pastan/riisin vihanneksilla. Hedelmiä syön välillä ja aamupalaksi menee munakas/jugurtti hedelmillä tai marjoilla. Hiilarit on varmaan 50-70g/pvä.

Sillon tällön toki tulee tehtyä perinteisiä ruokia, kuten pottumuusia, pullaa, leipää. Suurinpiirtein kerran kahteen viikkoon. Itselleni on sopinut mainiosti, mutta kaipa nuo ruokavaliotkin on aika yksilöllisiä, mikä kullekkin sopii.

Veikkaan että anoppisi on missannut koko laihduttamisen idean; pitää syödä vähemmän, liikkua enemmän ja pyrkiä muodostamaan itselle hyvä ruokavalio. Tai sitten hän on niinkuin muutama tuntemani karppaaja; ei muka syödä hiilareita ja laihdutetaan, kieltäydytään leivästä ja pastasta, mutta silti päivittäinen kahvipulla pitää syödä, koska pitäähän herkkuja saada että jaksaa laihduttaa.

Diabetes on kyllä varmaan ihan pitkäaikaisen lihavuuden syytä, sitä ei kuitenkaan voi selittää edes vuoden väliaikainen ruokavalio.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän kaksi