+30v, ymmärrätte te kokonaan posliineja?
Mulle menee yli se kuinka joku viittii vuodesta toiseen nyhrätä pilluaan sellaiseksi silokalkkunaksi kuin lapsena oli. Mä oon aina ajatellut, että mulla on tärkeempääkin hommaa mitä pillulla voi tehdä enkä tosiaan sitä halua rumentaa kun kauniit karvat sinne 13 vuotiaana sain :)
Jokainen mieskin on tykännyt pörröttää mirriä ja sanonut, että tylsää kun suurella osalla on mauton ja hajuton posliini.
Kommentit (43)
enkä tosiaan ymmärrä minäkään
Täytän ensi vuonna 40 ja tykkään ajella kaikki karvat pois edelleenkin kuten aloitin 25 ollessani
karvat itselleni 10-vuotiaana. Ajelin ne pois 14-vuotiaana. Nyt olen 27 ja ajelen edelleen. Joskus yritin olla karvojen kanssa pari kuukautta, mutten osannut. Mielestäni minulla on hyvin kaunis alapää, erityisesti ajeltuna, mutta pääsyy ajelemiseeni on mukavuus. En viihdy karvoissa.
Muiden karvatilanne ei kiinnosta.
Kaikista parhain. hyi helvetti joku epäsiisti karvahattu jalkojen välis
Ei mitään järkeä. Mutta toisaalta, värkätköön kukin omaa toosaansa just niin paljon ku huvittaa, ja pitäköön omana tietonaan. Enemmän ihmetyttää se kun pitää täällä haukkua kaikkia tavallisia ihmisiä, jotka tykkää että karvat on luonnolliset, niin miehellä kuin naisellakin.
Olen 39v nainen ja ymmarran hyvin kaikenlaisia karvoituksia ihan ramemajavasta posliiniin. Ei ongelmaa karvojen tai karvattomuuden kanssa.
Itse en tosiaankaan jaksa pimppiäni puunata. Sitä paitsi mua ei kiinnosta mitä jotkut miehet siitä ajattelee, koska ensinnäkään sitä ei näe kukaan muu kuin oma mieheni ja hänelle se kelpaa.
Oksettava ajatus muuten että joku mies "pörröttäisi mirriäni" ja samalla kertoisi miten monta muuta naista hän on pannut :(
Itselleni en posliinia tekisi. En ole löytänyt siihen yhtään syytä miksi olla posliini.
Kyllä suuseksiä on mukavampi sada siistitylle pimperolle.
Jokainen mieskin on tykännyt pörröttää mirriä ja sanonut, että tylsää kun suurella osalla on mauton ja hajuton posliini.
Jos valtavia lihanpalasia tursuaa ja roikkuu kuin tyhjät kivespussit niin kannattaa ehdottomasti pitää karvaisena.
Kaunis pillu paljaana on todella eroottinen.
Kyllä suuseksiä on mukavampi sada siistitylle pimperolle.
jos laitat äijäsi nuoleskelemaan myös niitä karvaisia osia. Mutta kukin tietty tyylillään, en tuomitse. :)
ja mulle on ihan sama mitä kukin pimperolleen tekee. Mutta siitä olen kyllä samaa mieltä, että en itsekään jaksaisi käyttää tuhottomasti aikaa ja vaivaa moiseen hommaan.
ei tarkoita että menisin mukana. Tosiaan en jaksa pildeen niin paljoa aikaa rassata, ja mun harvat karvat ei haittaa minua tai miestäni, ja muiden mielipiteellä en tee mitään. Mutta ymmärrän miten on monille tärkeää yrittää saavuttaa se täydellisen naisen mielikuva jota lehdissä, netissa, telkkarissa, jne meille tuputetaan. Karvaton, virheetön, selluliititön, rypytön jne
Tätä ennen vauhkottiin stringit v. mummokalsarit, niinkus ne olisi olleet ainoat vaihtoehdot. Seuraavaksi sitä vauhkotaan varmaan niistä valkaistuista peppurei'istä, tai jostain muusta. Mitähän ne markkinointisedät ja -tädit seuraavaksi keksii.
Ja toiseksi, minun elämässä on muutakin sisältöä kuin miettiä, miellytänkö miehiä vai en.
Kolmanneksi, elämäni on sen verran täyttä ja sisällyksekästä, että en jaksa kiinnostua jostain piparin nyppimisestä tai siitä, nyppiikö joku muu.
Sinullekin voin suositella, että hommaa elämään oikeasti tärkeitä asioita ja etene urallasi ja rakasta itseäsi.
Silloin ei toisten kalkkunat jaksa häiritä.
t. tuhero
Mulle menee yli se kuinka joku viittii vuodesta toiseen nyhrätä pilluaan sellaiseksi silokalkkunaksi kuin lapsena oli. Mä oon aina ajatellut, että mulla on tärkeempääkin hommaa mitä pillulla voi tehdä enkä tosiaan sitä halua rumentaa kun kauniit karvat sinne 13 vuotiaana sain :)
Ei naisilla paljoa järki päätä paina!
Kyllä on hieno huomata kuinka ahdasmielisiä ja suvaitsemattomia ihmiset ovat. "Jos minulla on karvapöheikkö, niin se pitää olla sitten kaikilla" :D
mulle on aivan sama, millaiseksi oman alapäänsä trimmaa tai on trimmaamatta, jos se ratkaisu vain toimii itselle. Tää on muuten sellainen asia, josta mielipiteeni ei ole muuttunut 20+ ajoista.
t: nainen 30+
ymmärrän myös karvallisetkin pimperot, miten voi olla ymmärtämättä?
ei ole millään muotoa vaikuttanut karvaisuus tai karvattomuus.
Jos miestä haittaisi karvat alapäässäni tai se estäisi häntä antamasta suuseksiä, niin samalla kai hän sitten inhoaisi pitkiä hiuksianikin.
Ajelen joskus karvat alapäästäni, vaikka karvoitus onkin siisti ja aisoissa. Ja se ajelu tapahtuu ihan omasta tahdostani.
Omassakin riittää ihan tarpeeks puuhaa.