Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa nyt miksi en löydä ketään miestä sänkyyn?

Vierailija
28.08.2012 |

En tajua mikä tässä on niin vaikeaa. Olen ihan puutteessa ja en tapaa ketään miestä, joka edes yrittäisi isekä minua.

En uskalla itse tehdä aloitetta, olen kyllä yrittänyt näyttää kiinnostuneelta.

Voiko tosiaan olla, että olen liian epämiellytyävä ei täysin epätoivoisten miesten mielestä?

Nuorempana oli vientiä aika paljon, nyt olen vähän yöi 40-v. Voiko olla jostakin täydellisestä rupsahtamisesta kyse vai mitä? Omasta mielestä olen ihan ok näköinen, normaalipainoinen ja normaalsiti käyttäytyvä.

Olen just eroamassa ja sormusta käytän vielä välillä, siitäkö tämä johtuu?

Olen ollut ilmankin välillä eikä tulos ole sen parempi toisaalta.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätän sun mietittäväksi, että miten sitä ruokapöytää käytetään.

Vierailija
2/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainakin jos suht kunnollista miestä haet. Baareista löytyy kyllä takuulla muunkinlaisia tyyppejä, jos olet kuitenkin ok näköinen. Ole naisellinen ja osoita sitä kiinnostusta hymyilemällä miehille. Ihan varmasti löydät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehet kuulemma kuvittelevat tatuoitujen olevan helppoja.

Vierailija
4/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

olet iässä, jossa sinun on alettava lähestyä. Eihän se kivaa ole mutta ei miehillekään. Jos et uskalla. . . Noh. . Miehet ovat opetelleet jo ja ikäisesi hyvänä pysyneet miehet saavat jo nuorempiakin, joten ei ole kauheasti syytä lähestyä sinua.

Yksi tehokeino on lähestyä nuoria epävarmoja kundeja. Ja varsinainen buffetti on netti. Kun kirjoitat tuon tekstisi iskuriin, saat 500 ehdokasta viikon sisällä. Jos et niistä löydä, olet ansainnut kuolla puutteessa :)

Vierailija
5/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekana päivänä on jo kymmeniä miehiä tarjoamassa puutteen poistoa.Sieltä löysin itselleni pari hyvää rakastajaa.Eipä tarvitse enään vongata ;)

Vierailija
6/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua etsiä netistä, kokeilin joskus ja ei ole mua varten.

En ymmärrä mikä mussa on vikana. Tätä palstaa lukiessa vaikuttaa siltä, että kaikilla muilla on seksiä koko ajan.

Mikä naisessa voi olla niin epämiellyttävä piirre että ei kelpaa?

Ylipaino se ei ole mun tapauksessa ainakaan.

Vierailija
7/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ehkä onnistaa ja älä nyt ainakaan koko ajan mieti...olen puutteessa,apua, miksi en kelpaa...hullun kiilto silmissä :)

Vierailija
8/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin, rakkauteen. Saanko ehdottaa sulle erilaista järjestystä asiassasi etenemiseksi: Ota ensin Rakkaus sydämeesi, sitten mies sänkyysi :) Tässä valotetaan, mitä tarkoitan, katso avoimella mielellä jos voit: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Vierailija
9/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

seksiin, rakkauteen. Saanko ehdottaa sulle erilaista järjestystä asiassasi etenemiseksi: Ota ensin Rakkaus sydämeesi, sitten mies sänkyysi :) Tässä valotetaan, mitä tarkoitan, katso avoimella mielellä jos voit: <a href="http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4" alt="http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4">http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4</a&gt;

Yllättävä käänteen sai tämä keskustelu.

Katsoin videon, kiitos siitä.

Mulla on läheisyyden kaipuu koska olen jäänyt aika yksin surullisten kokemusten kautta ja en keksi mistä saisin lohtua. Läheisyyden hakeminen johtuu juuri siitä.

Vierailija
10/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja aidosti, se on tie jokaisen miehen sydämeen, kyllä varmasti löytyy joku, en usko, että sussa on mitään vikaa, mutta epätoivon haistaa ja se ei ole viehättävää koskaan...

Vierailija
11/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läskeillä käy nykyään flaksi parhaiten.

Vierailija
12/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulemma varma saanti.

Vierailija
13/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saanko ehdottaa sulle erilaista järjestystä asiassasi etenemiseksi: Ota ensin Rakkaus sydämeesi, sitten mies sänkyysi :) Tässä valotetaan, mitä tarkoitan, katso avoimella mielellä jos voit: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Yllättävä käänteen sai tämä keskustelu.

Katsoin videon, kiitos siitä. Mulla on läheisyyden kaipuu koska olen jäänyt aika yksin surullisten kokemusten kautta ja en keksi mistä saisin lohtua. Läheisyyden hakeminen johtuu juuri siitä.

eteenpäin, koska oot aivan varmasti tiedostanut jotakin hyvin tärkeätä itsessäsi huomatessasi tuon kaipuusi! Ei läheskään jokainen huomaa elämässään näitä syvempiä/todellisempia tarpeita, vaan helposti etsii vastauksen ulkoisemmista asioista - ne eivät kuitenkaan vastaa siihen syvään sisäiseen tarpeeseen. Saanko ehdottaa vielä yhden asian: katso vaikka uudelleen tuo video, mutta tältä eri sivulta, jonka kautta voit löytää ihmisiä, joiden kanssa voit jakaa kaipaustasi ja ajatuksiasi :) http://www.healingrooms.fi/?sid=118

Vierailija
14/21 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua mikä tässä on niin vaikeaa. Olen ihan puutteessa ja en tapaa ketään miestä, joka edes yrittäisi isekä minua.

En uskalla itse tehdä aloitetta, olen kyllä yrittänyt näyttää kiinnostuneelta

Eiköhän ne syyt olleet tuossa! Mitä "vaikeaa" tuossa on. Oikea lausahduksesi pitäisi kuulua "en tajua miksi kaikki ei tule enää automaattisesti." Ei se seksiseura edelleenkään ole VAIKEAA mutta se ei tule enää 40-vuotiaana AUTOMAATTISESTI.

Et uskalla tehdä aloitetta, on syy, miksi et saa seksiseuraa. Yrität näyttää kiinnostuneelta, mutta se ei joka kerta onnistu ja myös ne 25-35 vuotiaat näyttävät kiinnostavilta vaikka he yrittäisivät näyttää epäkiinnostavlita, joten sinuun verrattuna se pelkästään ei enää pure.

Vierailija
15/21 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

T: mies

Vierailija
16/21 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

voi etsiä seksiseuraa. Siellä on tuhansia miehiä, joten ihan varmasti saat seksiä, jos sitä haluat.

Vierailija
17/21 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua etsiä netistä, kokeilin joskus ja ei ole mua varten.

En ymmärrä mikä mussa on vikana. Tätä palstaa lukiessa vaikuttaa siltä, että kaikilla muilla on seksiä koko ajan.

Ylipaino se ei ole mun tapauksessa ainakaan.

Sinussa on vikana se, että sinä et lähesty miehiä ja se, että netissä sinulla on joku klikkiytymä että "se vaan ei oo mua varten". Vähän niin kuin miesten lähestyminen ei ole "sua varten". Vähän niinkuin nelikymppisen elämäkään ei ole "sua varten". Rohkeus on sitä, että lähestyy vaikka tuntuu ettei uskalla. Mitä uskaltamista siinä edes on? Mitä pahaa seuraa siitä, että lähestyt miehiä viinilasi kädessä ja sanot "hei, miten menee?"? Joku sanoo, että "ei kiinnosta" ... voi hui miten kamalaa. Sehän onkin kamalampaa kuin seksittä oleminen!!! Herran tähden!

Vierailija
18/21 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei 20€:n setelissä mitään vikaa ole. Se vaan ei ole yhtä viehätävä kuin 100€:n seteli. Kumman poimisit mieluummin? Mutta jos 20€:n seteli lennähtää suoraan käteesi, et sinä sitä jätä taskuun panematta, kun taas tuulessa vinhasti liihottava 100€:n seteli voi jäädä poimimatta, koska sitä koittaa ottaa kiinni kymmenen muuta ihmistä. Sinun täytyy olla oikealla hetkellä sille 100€:n setelin jahtaajalle se 20€:n seteli ja voit tietysti tekeytyä 50€:n seteliksi! Se vaatii sinulta ponnistuksia ja siksi olet ilman seksiä.

Vierailija
19/21 |
29.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varoitus, älä tyrkytä itseäsi, älä edes rivien välistä. Anna homman rullautua itsekseen ikään kuin esinahkan kuutamolla.

tv. runoratsu.

Vierailija
20/21 |
28.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meitä olisi sattuneista syistä vapaana.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kahdeksan kuusi