Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko sukumökin osakas, miten yhteisomistus sujuu

Vierailija
27.08.2012 |

oletko sinä se joka maksaa enemmän, tekee enemmän, vai se joka loisii ja muut maksaa ja tekee?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuo kysymys olikin niin asenteellisen typerä, että jääköön tähän.

Vierailija
2/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mut tuo kysymys olikin niin asenteellisen typerä, että jääköön tähän.

kerro miten olette pystyneet hoitamaan asiat?

En tiedä yhtäkään, kellä asiat sujuisi tasapuolisesti.

ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me pmistamme kaiken, maksamme kaiken ja teemme kaiken. Muut lomailevat ja käyttävät mökkiä vapaasti, kunhan eivät riko mitään. Ihan hyvin sujuu ja kaikki on selkeää.

Vierailija
4/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kumpikaan ei oikein sujunut. Mitään korjauksia ei tehdä koska kukaan ei halua laittaa rahojaan kiinni yhteiseen omaisuuteen. Riitoja tulee siitä kuka mökkiä käyttää milloinkin.

En siis suosittele. Parempi ostaa oma ja lainata sitä sukulaisille tai vuokrata ulkopuolisille silloin kun itse haluaa.

Vierailija
5/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran nuori vielä ja vanhemmatkin nuoria ja elossa.Katsellaan sitten 20vuoden kuluttua.

Vierailija
6/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sen verran nuori vielä ja vanhemmatkin nuoria ja elossa.Katsellaan sitten 20vuoden kuluttua.

Vierailija
7/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

jolla katetaan vuosimenot ja pari tonnia on tilillä ylimääräistä.

Kullakin on yksi oma lomaviikko ja muuten vuoroja on joko kysynnän mukaan tai parikin perhettä voi olla yhtä aikaa.

Työt ei varmaan ihan tasan mene, mutta kaikki yrittää kuitenkin jotain lomansa aikana tehdä, muutakin kuin marjoja poimia.

Kyseessä mökki, johon kaikilla on tunnesiteitä ja siksi kukaan ei ole luopunut osuudestaan.

Kouluarvosanaksi toimivuudesta voisin antaa 8.

Vierailija
8/8 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siskon kanssa yhteinen mökki ja tehdään siellä ihan oman harkintamme mukaan. Kaikki hankinnat teemme myös oman harkinnan mukaan. Esimerkiksi minä rakennutin rantaan pienen unimökin, sisko rakennutti savusaunan ja ollaan sovittu että kummassakin saa molemmat olla perheineen kuin kotonaan.

Kaikki pakolliset hankinnat mitä meille tulee, esimerkiksi uusi kaivo, maksettiin puoliksi. Minä olen hoitanut kasvimaata mutta toki myös siskoni sitä hoitaa. Sieltä saa syödä ihan oman halunsa mukaan.

Perussääntönä on se että mökki jätetään siihen kuntoon kuin mitä se oli sinne saapuessa. Ei siis jätetä likaisia astioita ja joka kerran jälkeen imuroidaan jne. Kun kaikki huomioivat toisiaan, on sukumökki mahdollista pitää siistinä ja kaikille haluttuna lomapaikkana.

Mahdumme sinne myös molemmat perheinemme, ja ne ovatkin suosikki mökkireissujamme.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi kuusi