Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

APUA!!Hieroja sanoi että minulla on massaa selässä joka ei sinne kuulu!!

Vierailija
27.08.2012 |

alue liikkuu isommalla alueella selkärangan vieressä.

Nyt ootan aikaa lääkärille, onko kellään ollut vastaavaa?

Välilevy?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei välilevyjä pysty tuntemaan käsin, ne ovat hyvin pieniä ja selkänikamien välissä. Kyseessä on ehkä joku kasvain, mahdollisesti hyvinkin yleinen ja harmiton lipooma, eli suomennettuna rasvapatti. Tietysti pahanlaatuinenkin kasvain on aina mahdollinen, joten lääkärissäkäynti kannattaa.

Vierailija
2/5 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä on samanlainen laakea, kasauma toisen lapaluun vierellä. Ollut pian 20 vuotta ja kahteen kertaan lääkärikin katsonut.

Aika usein harmittomat liikkuu ja sitten ne harmittavaiset on kuin kivi luussa kiinni. Kerran kokeilin ihmiseltä pahanlaatuista syöpäkasvainta jalassa. Oli kuin kivi olisi ihon alla luussa kiinni.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

APUA!!Hieroja sanoi että minulla on massaa selässä joka ei sinne kuulu!!

Joka-sanaa edeltää pilkku. Joka viittaa sitä edeltävään sanaan. Tässä lauseessa siis selkä ei sinne kuulu.

Vierailija
4/5 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka-sanaa edeltää pilkku. Joka viittaa sitä edeltävään sanaan. Tässä lauseessa siis selkä ei sinne kuulu.

"Joka viittaa sitä edeltävään sanaan."

Kuka viittaa? Viittaako pilkku? Mitä sitten tapahtuu?

Vierailija
5/5 |
27.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

kiinni alustassaa. Rasvapatti on juuri kuvailemasi kaltainen. Välilevyt eivät millään voi tuntua selässä, siinä on paljon massaa välissä. Sitäpaitsi pullistuma tulee selkäydinkanavaan joka on luun peitossa.

Mutta aina kannaattaa käydä livenä näyttämässä lääkärille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi kolme