Mitä huusit ponnistusvaiheessa?
Kommentit (16)
Siinä välissä vain voimattomana miehelle rutisin, että en jaksa enää.
Miehen sisko oli huutanut, että ei tästä tuu lasta ei paskaa. Kätilö siihen vain, että en mä siitä paskasta tiedä mutta lapsi täältä on ainakin tulos.
tää on vimmeinen ponnistus ikinääääää.
hae se saatanan savipötkö..
mitäsä siinä toljotat, tee jotain huusin miehelleni
ei ollu viimeinen, on neljä tullu lisäks ja vieläkin tuntuis vähän
vauvan paikalta..
Joten ponnistin suu supussa ja nopeasti on tullut molemmat lapset ulos :).
että ei tästä mitään tule, mä lähden kotiin : )
Ja kakkosen kohdalla vissiin että nyt se tulee.
Niin ja molemmistä olen pyytänyt kätilöä että " ota se pois" kun pää on syntynyt. Mutta eipä kätilö ole ottanut, itse on pitänyt vielä kerran ponnistaa.
En mä saa sitä ulos EN SAA!
Miehelle huusin että ammu mua päähän, kuolen!
Enkä muuten saanut vauvaa ulos, sektioon mentiin...
että " sattuu" , vaikka samalla itsekseni mietin että ei tämä edes kunnolla satu, odotin pahempaa.
Mutta suppareiden aikaan latelin enemmänkin tekstiä
Ystäväni oli saanut kaamean kammon kun käyrällä käydessään oli kuullut jonkun huutavan synnytyssalissa äitiä :-(
Sellaisen keihäänheittäjän karjaisun olen aina päästänyt ponnistaessani. Tosi nopeita ponnistuksia on minulla ollut ja huutaminen on antanut lisäpuhtia. Huudon pidättäminen olisi vienyt tehon ponnistuksilta.
MIHIN LIEMEEN OLEN ITSENI SAATTANUT!!!
Ja väliin ulahdus: " Mä en jaksa enää!"
jalasta alko vetää suonta ja mä keskityin enemmän jalan kipuun kun itse synnytyskipuun
tän sä oot saanu aikaan saatanan paska.
ala ponnistaa vitun kusipää..
mä en haluu nähdä sua koskaan, kun sä vittu saat tällästä
aikaan.
ala papiks, että saat ammattis puolesta olla muka empaattinen.
saatanan kiima mitä saat aikaan.
meillä kans jo neljä ja kyllä ukko vois kuuleemma vielä kerran kunnella elän totuuksia.
mutta ilmeisesti ääntä ei tullut kun kätilö kehui vauvan synnyttyä miten en kertaakaan puolentoista tunnin ponnistusvaiheen aikana sanonut että en jaksa :-)
älämölöä. Tai siis keihäänheittäjätyyliin, kuten joku jo aiemmin kirjoitti. Samaan aikaan sattui olemaan MM-kisat :)
No kohta on meillä pieni.."