Voi jeesus tota ukkoo
Kohta rupee nouseen savu korvista!joka viikonloppu sama juttu.Mää täälä viimisilläni raskaana taaperon kanssa kotona ja ukkokulta kyllä keksii vaikka kissanristiäisiä että mää en vahingossakaan pääse yksin mihkään ostoksille!Ja se että en edes kerkii kertoo mun suunnitelmista ennen kun se on jo kertonut mulle tekevänsä sitä,tätä menevänsä sinne tonne..aaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrghhhhhhhhhh.........voin vaan kuvitella kuin yksin oon noitten lasten kanssa kohta!
Kommentit (6)
että mitäs läksit?
Pakkoko oli alkaa pykään tenavia tuollaisen "miehen" kanssa?
No mä kun en tiänny sitä ennen kun nää tenavat oli tässä...että sillai :D
Miehesi on siis muuttunut viime kuukausina. Surullista.
Oletko hidas hämäläinen vai mikä mättää kun en osaa puoliasi pitää.
että mitäs läksit?
No mä kun en tiänny sitä ennen kun nää tenavat oli tässä...että sillai :D
Ja vielä yksi lisää ihan pian? Ja vasta nyt huomasti, millainen miehes on?
Tää palsta ei ikinä petä :D Nytki kaikki laittaa AP:n syyks kaikki..Ootte tei niin hauskoja ;)
mieheni on muuttunut ekan jälkeen ja heti toisen raskauden alussa..MOLEMMAT haluttiin nämä lapset mutta ilmeisesti minä ne vaan hoidan...Jos sanon miehelleni hänen menoisteen,hän hermostuu että pitäisikö olla 4:n seinän sisälää yms...ja jos kerron että minulla olisi ollut suunnitelmi niin hän tokaisee että olisit sanonut...no,empä ole kerinnyt kun hän on jo sopinut menonsa..nyt ilmoitin vissiin tarpeeksi ajoissa että olen lähdössä toukokuussa ulkomaille.
että mitäs läksit?