Aion kohta masturboida ihanasti dildolla..
Mies ja lapsi reissussa, minä vain yksin-ihanaa! Aion laittaa paljon liukkaria ja ottaa ihanan ison dildon.. Aion myös työntää toista sormea vähän peppuun, ah en kestä!
Oon ihan märkä pelkästä ajattelusta:) ... Ja vielä, saan ihanaa seksiä mieheltänikin mutta joskus tää on ihanaa yksinkin!
Kommentit (8)
on urpoja ...missä päin nainen asustelet..
Arviolta max 170cm mursuviiksinen möhömaha. Ei kiitos, vaikka olis kuinka iso vehje.
Olen yh-äiti ja kun lapsi on isällä nautiskelen usein masturboiden. Syön ensin jotain hyvää ruokaa ja laitan sitten hyvää rauhallista musiikkia soimaan. Asetun mukavasti sängylle ja masturboin sitten hitaasti ja nautinnollisesti. Mielialan mukaan laitan joskus pienen sauvan peppuun surisemaan. Orgasmin jälkeen käyn sitten juoksulenkillä ja suihkun katselen tv:tä. Yksinäistäkö? No kyllä, mutta en halua mitään suhdetta enkä tykkää yhden yön jutuista. yh 33 v
hyvästä. Voin keskittyä täysin itseeni, hidastella ja nopeuttaa tahtoni mukaan, kokeilla eri kohtia ja saada tyydytys vaikka millä keinoin.
Minä olen lapseton yh-äiti enkä ole pitkään aikaan enää tarvinnut miestä. On ihanaa, kun voi nautiskella silloin, kun haluaa eikä tarvii antaa kellekkään urpolle.
Riisun pikkuhoususilleni ja levitän reidet levälleen. Sitten annan ison vibrani värisyttää klitoristani samalla, kun painan dildon emättimeen. Toisen käden keskarin laitan peppuun. Voi autuas, kuinka tekee hyvää ja nautinto kestää pitkää eikä lopu minuutin kuluttua, kuten miehen kanssa.
on lapseton yh? Aika huonoja on sun miehet olleet ja varmaan niitä urpoja, kun vaan minuutin kestävät. Jospa joskus tapaisit ison omaavan, joka kestää puolituntia ennen tulemista. Ai niin eihän teitä naisia muna enää kiinnosta, vaan kylmä suriseva sauva. Yleistätte siis huonot kokemukset ja pettymykset entisistä miehistänne kaikkiin muihinkin miehiin.
Olen yh-äiti ja kun lapsi on isällä nautiskelen usein masturboiden. Syön ensin jotain hyvää ruokaa ja laitan sitten hyvää rauhallista musiikkia soimaan. Asetun mukavasti sängylle ja masturboin sitten hitaasti ja nautinnollisesti. Mielialan mukaan laitan joskus pienen sauvan peppuun surisemaan. Orgasmin jälkeen käyn sitten juoksulenkillä ja suihkun katselen tv:tä. Yksinäistäkö? No kyllä, mutta en halua mitään suhdetta enkä tykkää yhden yön jutuista. yh 33 v
Masturboitko noin harvoin ja vain yhden kerran?
Harrastaako muut sillä tavalla, että lopettelee jopa kymmeniä kertoja juuri orgasmin partaalla? Sillai pitkitellen. Yksi hyvä keino on se, että jos klitoriksesta meinaa orkku tulla niin lopettaa sen ja työntelee sormia emättimeen niin orkku ikään kuin pysyy päällä mutta ei laukea yli. :)
Olsit unohtanut lukita oven ja kiimoissasi tyydytät iseäsi, niin et kuule ja huomaa mitään.
Olit valittanut viikolla huoltomiehelle, että makkarin lämpöpatteri ei lämpene kesän jälkeen.
Huoltomies huutelee ovella onko täällä ketään kotona. Et kuule mitään ja huoltomies menee suoraan makkariin. Hän jähmettyy oviaukkoon nähdessään ison dildosi märässä ja luikkaassa pillussasi. Jatkat itsesi tyydyttämistä ja työnnät vielä toisen pienemmän dildon liukkarin kanssa pyllyysi.
Huoltomies ei meinaa kestää enää housuissaan ja alkaa hivelmään mahtavaa kasvavaa munaa taskun lävitse. Et vielkään huomaa mitään ovella ja huoltomies riisu jo housunsa. Silloin tipahtaa patterin ilmaruuvin avain huoltomiehen taskusta. Säpähdät ja kiljaiset ja huomaat oviaukossa seisovan miehen viimein. Vedät kiireesti
peittosi päälle ja kysyt kukas sinä olet.
Huoltomies änkyttää et se, se huoltomies joka tilattiin. Huomaat huoltomiehen olevan housut nilkoissaan ja hänen alkkareissaan pullottaa mahtava muna. Saat kootuksi itsesi ja sanot, että unohda nyt se patteri ja tule viereeni. Riisut huoltomiehen ja imaiset hänen puolikovan munansa suuhusi. Muna kasvaa suussasi täyteen
mittaansa (21cm) ja leikittelet kielellä terskan ympäri pyörittäen.
Huoltomies on jo saamassa ja pyytää sua lopettamaan. Lihaksillaan käsivarsillan hän tarttuu sua pyllyyn ja kääntää sinut koira-asentoon. Sauvasi on vielä sisälläsi ja hän vetää isomman sauvan pillustasi ja työntää
sinne tilalle yhtä ison kovan seisovan kullinsa. Alkaa varovainen ja rauhallinen työntäminen ja voihkaiset, älä niin syvälle. Hän hyväilee väliin rintojasi ja klitorista ja muuttaa viimein työntörytmin nopeaksi. Et kestä enää vaan kiemurtelet orgasmin kourissa ja samalla alkaa sykkimään huoltomiehen iso kalu ja
hän ruiskuttaa, kuin palokuntalainen viikon säästyneen ison lastinsa sisällesi.
Haluat vielä tuon ihanan kalun suuhusi ja nuolet siitä viimeiset ruiskaukset ja nielet ne. Raukeina
nukahdatte vierekkäin ja heräät siihen, kun miehesi avaa ulko-oven. Jatka tarinaa....