Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaverin henki haisee mädälle akvaariolle.

Vierailija
24.08.2012 |

En kehtaa asiasta huomauttaa suoraan, mutta laitan nyt tännekin viestiä että te, jotka ette putsaa hammasvälejä langalla tai tikulla, oletteko tietoisia että henkenne saattaa haista tosi pahalle?

Tietty muitakin syitä voi olla, mutta alkakaahan putsaamaan ne rakoset kunnolla!!

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitkä aromit...

Vierailija
2/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla karppaaja.Ketoosi haisee todella pahalle,viemärille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

silloin kun ruokailujen väli on liian suuri. SE on kauheeta, häpeän... nykyään koitan pitää xylitolipurkkaa mukana, se vie tehokkaasti katkun.

Vierailija
4/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ruuanrääteet hampaidenvälissä VOI haista noin pahalle. On varmaan joku muu syy?

Vierailija
5/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

sitten on kitarisat, joihin kertyy todella pahan hajuisia proppuja.

Nää on kyllä niitä asioita, joista on vaikee sanoa vaikka olis kuinka kaveri.

Mitä jos kysyisit, että on aloittanut jonkun dieetin, tai syönyt jotain erityistä, hengitys haiskahtaa voimakkaasti?

Vierailija
6/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun miehellä haisi erinäisistä syistä hengitys ihan kamalalta eikä kukaan aikaisemmin ollut asiasta hänelle sanoa. Nyt ongelmat on korjattu ja mieheni on raikkaan tuoksuinen :)

Vierailija
7/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja, mullon niitä itselläkin välillä ja ne haisee ihan jollekin ulosteen ja mädän ruoan sekoitukselle, hyi hitto!!!!

Putsaan hammasvälit kerran pari viikossa, ja pesen hampaat huolellisesti sähköhammasharjalla, lisäksi xylitolpurkkaa päivittäin..... Miesheni kyllä kertoo aina jos henkeni haisee, onneksi ei kovin usein. Olen pahoillani jos joku kanssaihminen on kärsinyt takiani!

Muita syitä pahanhajuiseen hengitykseen voi olla juurikin hygienian puute, närästys, ruokavalio jne..

Vierailija
8/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja ei voi kunnolla itse poistaa, tai mä en ainakaan. Lääkäri voi varmaan puristella niitä onkaloista, ta sitten voi hakea lähetettä nielurisojen poistoon. Itse en ole vielä halunnut leikkaukseen, koska sekin on erittäin ikävä toimenpide. Itse saan proppuja välillä irtoamaannkurlaamalla ja kakomalla, muttei ongelma sillä häviä.

Vierailija
9/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja suihkuttaa painepesurilla aina tasatunnein, jotta oppisivat.

Vierailija
10/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja ei voi kunnolla itse poistaa, tai mä en ainakaan.

poistan ne kielellä! :)

Vierailija
11/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käynti suuhygienistillä auttaa asiaa.

Vierailija
12/12 |
24.08.2012 |
Näytä aiemmat lainaukset

Proppuja ei voi kunnolla itse poistaa, tai mä en ainakaan. Lääkäri voi varmaan puristella niitä onkaloista, ta sitten voi hakea lähetettä nielurisojen poistoon. Itse en ole vielä halunnut leikkaukseen, koska sekin on erittäin ikävä toimenpide. Itse saan proppuja välillä irtoamaannkurlaamalla ja kakomalla, muttei ongelma sillä häviä.

ne sieltä nielurisojen koloista. Ihan hyvin on aina itse onnistunut.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme yksi