Mistä saisi sellaisia pitkähelmaisia toppeja, joita myytiin H&M:ssä
viime kesänä? Tänä vuonna malli on muuttunut taas lyhyeksi ja nuo viimevuotiset ovat niin kivoja kun menevät perseen yli ns. minihameen tapaan, käytän siis pitkien housujen kanssa tavallaan hameen tapaan. Harmittaa kun ei tullut ostettua enempää.
Kommentit (16)
siis käytät hametta housujen kanssa muutenkin vai? Just =)
Olen jo monta vuotta hakenut topit sieltä. Hintaa 9,90/kpl.
En toki käytä hameen tapaan, mutta tykkään että toppi on vähän pidempi joidenkin vaatteiden kanssa.
leggarityyppisten housujen kanssa on selvästi paremman näköistä jos on pitkähkö paita, kuin että näyttää pitkille kalsareille persvakoon vedettynä.
Ja se on sitten hienoa ja kaunista vai?
Kyllä mä aikuisena ihmisenä saan pukeutua just niin kuin haluan, saatana! ap
Olen jo monta vuotta hakenut topit sieltä. Hintaa 9,90/kpl.
En toki käytä hameen tapaan, mutta tykkään että toppi on vähän pidempi joidenkin vaatteiden kanssa.
En ole ennen tuolla käynytkään, kun on jotenkin sellainen mielikuva että olisi ihan teinien liike :) ap
Vero modassa oli just pari viikkoa sitten tollasia toppeja alessa. Kaksi toppia jos osti niin sai alen. En vaan muista hintaa. :)
Pukeudu ihan miten haluat, minä kerroin oman mielipiteeni asiasta. Miksi se voi sinua noin kovin harmittaa mitä minä ajattelen?
Pukeudu ihan miten haluat, minä kerroin oman mielipiteeni asiasta. Miksi se voi sinua noin kovin harmittaa mitä minä ajattelen?
Mä kysyin mistä niitä toppeja saa, en sitä mitä mieltä kukakin on mun pukeutumisesta. ap
Vero modassa oli just pari viikkoa sitten tollasia toppeja alessa. Kaksi toppia jos osti niin sai alen. En vaan muista hintaa. :)
Mä kysyin mistä niitä toppeja saa, en sitä mitä mieltä kukakin on mun pukeutumisesta. ap
Olen jo vuosia ostanut sieltä pitkähelmaisia toppeja ja t-paitoja, löytyy monen värisiäkin hyvin. Tosi usein on just noita 2 kpl jollain 17 eurolla - tarjouksia.
Ginan pitkähelmaiset topit ovat ihan legendaarisia. Hinta ei päätä huimaa ja laatu on hintaan ja ostopaikkaan nähden uskomattoman hyvä. Käytän itseasiassa vieläkin muutamaa 2009 ostettua toppia, jotka on pesty kymmeniä kertoja. Myös lyhyemmät perustopit ovat samaa hyvää laatua ja värejä on aina tosi paljon.
Parina kertana toppeja ostaessani olen maininnut kassalle siitä miten tyytyväinen olen näiden toppien laatuun ja kassa on kummallakin kerralla sanonut etten ole ainoa joka sitä kommentoi. Kaapistani ei oikeastaan löydy muita puuvillatoppeja kuin Gina Tricot:n